GSXR1100R
The older i get the faster i was
IB skriver att ERF är på uppgång och att HET råkkar
GSXR1100R skrev:IB skriver att ERF är på uppgång och att HET råkkar
Men Jenny, om nu så skulle vara fallet ska du veta att du är en stjärna på det du görMacho Woman skrev:Öh, vart läste du det? Måste vara något fel på min läsförståelse. I min tidning stod det att HET hamnade på pallen tack vare att teamet som låg före dem misslyckades vid ett däckbyte, samt att de var hela sju varv efter i mål.
Fast det är klart att HET är på uppgång. De har coolast hoj i depån ju. MUSHROOOOOM!
Jag snackade förresten med Anders Hallberg på IB om roadracingens uppgång i Sverige, varpå vi båda blev något uppbragta över det lilla utrymme som ges till rr i IB Motorsport. Enligt rykten är SVEMO på väg att säga upp sitt avtal med IB, men var ska vi då läsa rr-nyheter. Får jag ta på mig hela det ansvaret på rr.se kanske?
Ja det vore bra om ni gjorde detMacho Woman skrev:Enligt rykten är SVEMO på väg att säga upp sitt avtal med IB, men var ska vi då läsa rr-nyheter. Får jag ta på mig hela det ansvaret på rr.se kanske?
Macho Woman skrev:varpå vi båda blev något uppbragta över det lilla utrymme som ges till rr i IB Motorsport.
Enduro... vuxna män som leker med lera i skogen.Domifuling skrev:Testa enduro en gång.... =/ Nu snackar vi spalt-mm.
GSXR1100R skrev:Enduro... vuxna män som leker med lera i skogen.
Låter pojkvännens motivering så?Domifuling skrev:Stämmer bra, riktiga män gör det i skithålet.
HanneZ skrev:Låter pojkvännens motivering så?
Mittuppslaget då, eller var det inte bild på FET?GSXR1100R skrev:IB skriver att ERF är på uppgång och att HET råkkar
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|