Hett!

Kongo

Men gasa sa jag!!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
2014, Kawasaki Z 1000
Ar det dar jag ar nu! Sitter pa ett internetcafe pa kos och det ar cirka 30 grader varmt! :cool:
Badar, snorklar, aker hoj och svanger en och annan bira...

Har redan hunnit med att averka tva hojar ,en smagay Yamaha 250enduro(eller na'tt liknande..) som hade lila dyna och falgar!!(Vad sags om det Sphyrna?) Var tvungen att byta den eftersom blinkers funkade inte,drivpaketet var HELT slut och det fanns ingen bromsvatska till handbromsen(!)-No problem sa han,i helvete heller svarade jag!

Nu har jag en Ubergay Honda 250 (Honda AR gay :D )som har bade lila och MINTGRONA inslag! :3freak luktar lite Don Johnson om det hela... ar nagon slagshybridhoj mellan offroad,och fan vet... :rolleyes: den arliga burnbilden kommer nar jag kommer hem...(pa lordag,fest nagon? :fyllisar )

Finns en massa hojar till och med -04:eek:r av bade R1:eek:r och bladar!MEN sen finns ju alla konstiga sportmodeller, fireblade400 t.ex.. :3freak

Dessutom far jag kora pa rorken fr.om1 Aug!! :banana

Ha det skitbra tills jag kommer hem med sol och varme!
//Kongo

Nalken

Gick med
10 Mar 2003
Hoj
CRF 450
Det verkar inte gå någon nöd på dig därborta..
Ser fram emot att spana in hjälmmodet.
Simma lugnt!

Kreuger

Team CaWalli Kawasaki Superbike
Gick med
6 Jul 2003
Hoj
Kawasaki ZX-10R 2010 svart
Du var rätt ensam om att ha en MC-hjälm i packningen där på flygplatsen va?

Men du får lova att ta lite bilder på det lokala hjälmmodet hur som helst :tungan

Så får du :fyllisar åt mig med för jag bara jobbar....

Galne Dansken

Uppsala Roadrunners
Gick med
14 May 2003
Hoj
Thruxton-R Z1000A1 R1250RS HD-Chopper CB500F
Kongo skrev:
Ar det dar jag ar nu! Sitter pa ett internetcafe pa kos och det ar cirka 30 grader varmt! :cool: //Kongo

Uschh, va äkligt varmt och svettigt - du ska hällra ta på hojtur mä TrolTop - på bilden frysar han som fan i helgen - på toppen av ett jäffla norskt fjell på +1.000 meters höjd :D

Bifogat

• TrolTop.jpg
    TrolTop.jpg
    57.8 KB · Visningar: 84

TroLliS

Skrapar allt
Gick med
20 Apr 2003
Hoj
Suzuki TL1000S
Galne Dansken skrev:
Uschh, va äkligt varmt och svettigt - du ska hällra ta på hojtur mä TrolTop - på bilden frysar han som fan i helgen - på toppen av ett jäffla norskt fjell på +1.000 meters höjd :D

Attans vad min packning ser tung ut :)
För info så var den väldigt lätt, tills man åkt ca 50mil :rolleyes:

puffy_74

Har gärna bråttom....
Gick med
24 Mar 2003
Hoj
KTM 660 -04 Bil´n M-grön V70 AWD -98 med ALLA knappar...
Låter som du har det jävligt bra.... tat lugnt bara för det är alltför många som vurpar och du hamnar inte på Ackis med en massa snygga sjuksyrror.
Vi hörs vidare om lite fest... :fyllisar

TinaTjejen

long time, no see
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
GSX-R 600
Galne Dansken skrev:

Vågar man fråga vad jesper gör i bakgrunden, ser nästan kinky ut :3freak

Låter skönt därborta där Kongo är... :)
De e fan typiskt att nu när vädret är fint är semestern slut och man jobbar så mkt så man hinner inte med att titta på hojen ens :(

Galne Dansken

Uppsala Roadrunners
Gick med
14 May 2003
Hoj
Thruxton-R Z1000A1 R1250RS HD-Chopper CB500F
TinaTjejen skrev:
Vågar man fråga vad jesper gör i bakgrunden, ser nästan kinky ut :3freak :(

Se Du öhh TinaGrejen, det är ju faktisk så att motorcyklistar morsar på verandra - och Jesper är tveklöst motorcyklist, når han står där med motorcyklist klädor och motorcyklisthjälm bredvid hans motorcykel -

Sen, syns det på det fina foto, som den duktiga photograf har fixat, att en engelsk motorcyklist passerar förbi - och sålunda är det att dom 2 morsar på verandra.

Om du tyckar det ser kinky ut - fattar jag fortfarende inte puzzy power..

Jag ska rekomendera att du övar på motorcyklist morsning :D :D :D

TinaTjejen

long time, no see
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
GSX-R 600
Galne Dansken skrev:
Se Du öhh TinaGrejen, det är ju faktisk så att motorcyklistar morsar på verandra - och Jesper är tveklöst motorcyklist, når han står där med motorcyklist klädor och motorcyklisthjälm bredvid hans motorcykel -

Sen, syns det på det fina foto, som den duktiga photograf har fixat, att en engelsk motorcyklist passerar förbi - och sålunda är det att dom 2 morsar på verandra.

Om du tyckar det ser kinky ut - fattar jag fortfarende inte puzzy power..

Jag ska rekomendera att du övar på motorcyklist morsning :D :D :D
Ujuj.. hur listade du ut att det var en engelsk motocycleist bara av att se bilden? :D Du har skarpa ögon du:)
Trodde att han var med er jag, killen på vägen.

Kongo

Men gasa sa jag!!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
2014, Kawasaki Z 1000
Såå , nu är man hemma igen, trött men har fått sol och mår bra, Hjälmmodet är som på Kreta Mest kepshjälm OM det var någon överhuvudtaget, på Kreta räckte det med om EN av oss hade hjälm :3freak men på denna ö så sket dom i det totalt, tydligen olika för varje ö... :lol

Jävlars helv... Mina bilder är för stora(?) för att laddas upp, de har de ALDRIG varit förr, hinner inte greja sånt nu men den omtalade sandburnbilden (omöjlig att burna med på asfalt.. :rolleyes: )med
Honda AX-1 250 kommer!

Jag vill öla i kväll nå'n som är PÅ? :fyllisar

Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...