Hifi-tråden

MikkE

Guest
Skulle vara kul med att prova på lite Thule i stereo. Har haft NAD nu som hemmabio. Funkat hur bra som helst med mina Bowers&Wilkins.

RoLLER

Monsieur Sub Cinq™
Gick med
28 Jun 2003
Hoj
Yamaha FZ8-n
Do it! Kan inte tänka mig att Linn kan låta annat än übernajsigt :tummenupp

Så du kände igen loggan! ;) Jo jag e jeffligt nöjd! Dom rockade på hårdare än vad jag förväntade mig faktiskt. Uppgraderade från ett par Keilidh och det va en stor förbättring.

Gillar du LINN så är min LP12'a till salu om du är sugen eller känner nån som e?

Loy

...Mm, så är det!
Gick med
1 Jun 2005
Hoj
Många
Har två sådana här jag brukar lyssna på :tungan
Faktiskt riktigt bra ljud, kanske inte audiofilklass men det duger;)

Är dock lite isärplockade för tillfället för att det ska på finare kondensatorer och lite andra sladdar mm. :)

Bifogat

• DSC00758.JPG
    DSC00758.JPG
    71.8 KB · Visningar: 55

peteR1000

In Sorte Diaboli
Gick med
19 Sep 2003
Hoj
ninjan e såld...så ingen nu
Så du kände igen loggan! ;) Jo jag e jeffligt nöjd! Dom rockade på hårdare än vad jag förväntade mig faktiskt. Uppgraderade från ett par Keilidh och det va en stor förbättring.

Gillar du LINN så är min LP12'a till salu om du är sugen eller känner nån som e?

Har en far som e ordentlig Linn-fantast ;) Undrar ifall det inte är Keilidh farsan kör med :va tycker dom har riktigt bra ljud så då kan jag tänka mig att det måste vara riktigt bra ljud i dom nya.
Dom har ett plejs här i gbg som heter Tonläget http://www.tonlaget.com/index.html, dom säljer Linn o lite andra märken. Var med där när farsan skulle laga sina högtalare och vi satt och lyssna i nåt testrum dom hade där med helt sjuka saker. Kul sen att komma hem till klockradion liksom :D
Vet faktiskt inte om jag känner nån som e sugen på en LP-spelare, har lite för sunkiga delar hemma för att det ska vara värt att ens tänka på en sån.

zilog

Mr. Hardtechno
Gick med
13 Jan 2004
Hoj
RSV1103R -02 Magnesium, VW Polo 1.4 GTI -97

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Jag nöjer mig med ax100 också, den blir nog skitbra. Skillnaden dem emellan rättfärdigar inte prisskillnaden anser jag, inte dagslägets prisskillnad iaf.

Editerade bort reklam / RoLLER

Last edited by a moderator:

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
:gnissla att sandstreams inlägg togs bort, svårt att hänga med i tråden då.

Sandstream: Finns det möjlighet att få ps3 istället :rodnar *kompispris* :rolleyes: pm:a i sådana fall.

Har precis provkört min AX100 nu, och jag kan meddela dig att du kommer bli mycket nöjd med den om du slår till. Jag tror fortfarande inte att det är värt 5000:- extra för AX200, jag kan inte se skillnaden kontra priset...
9088:- från Dustinhome.se, så mycket billigare lär det inte bli.

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM
Har precis provkört min AX100 nu, och jag kan meddela dig att du kommer bli mycket nöjd med den om du slår till. Jag tror fortfarande inte att det är värt 5000:- extra för AX200, jag kan inte se skillnaden kontra priset...

:tummenupp Det var det bästa priset jag sett hittills. Ska besöka digitalmässan innan det helt bestämms.

Last edited:

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM

Nu är jag och :kär :kiss som två barn på julafton. Jag köpte mitt ps3 för några dagar sedan och idag kom projekton,det blev en sådan som du har köpt på www.komplett.se för 9124 inkl frakt :banana (dustinhome.se hade slut)

Köpte några extra leksaksmöss till kattskrället också så det är julafton för honom med :tungan

Duk köps efter vi har flyttat men förslag mottages tacksamt. Vet ej vilken storlek, men rummet är stort, 5 m i takhöjd.

Last edited:

_Johansson_

Storfräsare
Gick med
9 Aug 2006
Hoj
Gasturbindriven landspeedhoj
Här är en fin kombination, Micro Utopia BE snörade till ett par entaktskopplade klass-A monoblock (Pass Labs Aleph 60).

Jag saknar mitt gamla rum då det låter skit i en betongkåk...:huvet

Bifogat

• Micro_sida2.JPG
    Micro_sida2.JPG
    62.9 KB · Visningar: 62
  • Diskant2.JPG
    Diskant2.JPG
    81.2 KB · Visningar: 46
Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring