Highsider Magazine 2011

NSB33

Mullsjö Maniac
Gick med
14 Feb 2007
Hoj
Suzuki Gsxr 1000 K9 extra allt! KTM 690 SMC-R -13
Precis den effekt vi ville ha. Alla andra annonser är motorcyklar på längden och tvären, det finns endast en mc i vår annons.

Den var check! Men visa Penis i bild vet jag inte om jag hade gjort, Blottarevarning :D

M:aRacing

Ny medlem
Gick med
24 Jan 2009
Hoj
Aprilia rsv4 Factory
men varför finns inte den att köpa i affären. har åkt runt hela halmstad nu, inget fynd

P Igelhammar

Depåhora, fotograf och slapptask
Gick med
2 Apr 2009
Hoj
Rostig röd damcykel
Går att köpa tidningen i grinden på Knutstorp imorgon. Är man snäll kan man få Rash´s autograf med :tummenupp

Rash

Racing is life
Gick med
10 Feb 2006
Hoj
R1, YSR 50
Jag har tyvärr inte hunnit styra upp en ÅF-lista från Interpress. Nästa vecka dyker den upp!

Som Igel skriver finns den att köpa i Ring Knutstorp och även på Mantorp Park om två veckor. Men det dyker upp en ÅF-lista på Highsider.se så fort jag får den!

Rash

Racing is life
Gick med
10 Feb 2006
Hoj
R1, YSR 50
På det stora hela en mycket bra och snygg tidning även om jag saknade woooike-klasserna, men vem fan vill läsa om oss? :D

Intervjun med Öhlins-teknikern var intressant till en början men det blev mest en massa name dropping och inte så mycket om hans egentliga jobb, vad de ändrar mellan olika pass osv. Det skulle jag vilja läsa om nästa gång.

Sen förstår jag att förarfokuset läggs på den egna vänskapskretsen men Göteborgs-pojkarna fick lite väl mycket utrymme tycker jag. Har inte tidningen framför mig men det var en känsla jag fick efter första läsningen. Finns det inga privatförare som inte kör för Cawalli eller kommer från Göteborg?

Keep up the good work Rachid! Ser fram emot en sen höstutgåva som summerar säsongen! :tummenupp

Tackar! Tror mig vara vän med de flesta förarna (i de flesta klasser) så det stämmer väl bra antar jag;)

Men jag antar att du menar vänner jag hade innan Highsider.se. Och det är väl bara Andreas Sveistrup, som ju kör för Highsider Racing Team. Klart att han får lite extra utrymme då. Nästa år kanske han kör ihop med en annan förare alt så är det någon annan som kör för "HRT". Helt upp till Andreas. Tanken är att hjälpa in nya förare i Pro SBK med det jag kan och gör.

Boxningsartikeln ville jag ha med för att det inte enbart skulle vara roadracingbilder tidningen igenom, skönt med något som bryter av lite, även om det bara är två sidor..

Det finns många planer men oftast kostar det på tok för mycket pengar för att genomföras.

Jag börjar se lite likheter mellan dig och Gudmundsson Sandstream, enda skillnaden är väl att du avslutar med några snälla ord:D:tummenupp

Ps. Det är tre Privatförare från GBG som kör för CaWalli. Resten som inte kommer från GBG är med med precis lika mycket utrymme.

Återförsäljarlista:Istället för att jag ska lägga upp en lista så kan ni bara gå vidare i denna länk och fylla i ert postnummer för närmaste ÅF.

http://www.interpress.se/miwell/pl/homesite.utgava?i_prkod=3838

Last edited:

pitbull

chefs president i hillbilly racing
Gick med
7 Apr 2005
Hoj
R6-09 race R6-06 race R1-05 race
På det stora hela en mycket bra och snygg tidning även om jag saknade woooike-klasserna, men vem fan vill läsa om oss? :D

Intervjun med Öhlins-teknikern var intressant till en början men det blev mest en massa name dropping och inte så mycket om hans egentliga jobb, vad de ändrar mellan olika pass osv. Det skulle jag vilja läsa om nästa gång.

Sen förstår jag att förarfokuset läggs på den egna vänskapskretsen men Göteborgs-pojkarna fick lite väl mycket utrymme tycker jag. Har inte tidningen framför mig men det var en känsla jag fick efter första läsningen. Finns det inga privatförare som inte kör för Cawalli eller kommer från Göteborg?

Keep up the good work Rachid! Ser fram emot en sen höstutgåva som
summerar säsongen!
:tummenupp

Du är välkomen på nästa boxnings pass alt ta med löpdojorna till falken så kör vi ;)/ sammi

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati