magnus_moss
Racing is life!
- Gick med
- 11 Aug 2003
- Hoj
- Kawasaki Supersport, KTM Supermono, ISR Forgotten Era, Honda CB750
Ingen som hittat alla klurigheter på sid 51?
Jag juh!
Fivers annons var nog den enda annons jag ägnade mer än 2 sekunder.
Riktigt bra
Precis den effekt vi ville ha. Alla andra annonser är motorcyklar på längden och tvären, det finns endast en mc i vår annons.
men varför finns inte den att köpa i affären. har åkt runt hela halmstad nu, inget fynd
Köpte du den inte på plats en annan har tom 2ex
E du snäller kan jag skicka ena för självkostnadspris
På det stora hela en mycket bra och snygg tidning även om jag saknade woooike-klasserna, men vem fan vill läsa om oss?
Intervjun med Öhlins-teknikern var intressant till en början men det blev mest en massa name dropping och inte så mycket om hans egentliga jobb, vad de ändrar mellan olika pass osv. Det skulle jag vilja läsa om nästa gång.
Sen förstår jag att förarfokuset läggs på den egna vänskapskretsen men Göteborgs-pojkarna fick lite väl mycket utrymme tycker jag. Har inte tidningen framför mig men det var en känsla jag fick efter första läsningen. Finns det inga privatförare som inte kör för Cawalli eller kommer från Göteborg?
Keep up the good work Rachid! Ser fram emot en sen höstutgåva som summerar säsongen!
På det stora hela en mycket bra och snygg tidning även om jag saknade woooike-klasserna, men vem fan vill läsa om oss?
Intervjun med Öhlins-teknikern var intressant till en början men det blev mest en massa name dropping och inte så mycket om hans egentliga jobb, vad de ändrar mellan olika pass osv. Det skulle jag vilja läsa om nästa gång.
Sen förstår jag att förarfokuset läggs på den egna vänskapskretsen men Göteborgs-pojkarna fick lite väl mycket utrymme tycker jag. Har inte tidningen framför mig men det var en känsla jag fick efter första läsningen. Finns det inga privatförare som inte kör för Cawalli eller kommer från Göteborg?
Keep up the good work Rachid! Ser fram emot en sen höstutgåva som
summerar säsongen!
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring