Highsider Trackdays 16 juni på Gelleråsen

Rash

Racing is life
Gick med
10 Feb 2006
Hoj
R1, YSR 50
Får jag ledigt så åker jag nog me Mr Pysch upp och kör. Om de finns plats kvar i licens vill säga?

Fyra platser finns kvar än så länge, har tre stycken som funderar. Så troligen endast en plats kvar. Så kolla upp ledighet snarast!

I gatgrupp lugn/medel finns det fyra platser kvar. Hela 18 platser kvar i den snabba gatgruppen!

Självklart kommer vi att flytta över de snabbaste (om de själva vill) från den lugna till den snabba, så alla får ännu mer yta att köra på;)

22 grader och sol enligt den senaste rapporten jag kollat på onsdag i Karlskoga!

<micke>

#647, Supermoto S1.
Gick med
20 Aug 2004
Hoj
Cb 985 Café-racer bygge, SXS 300 -07 Motocross, Kxf 450 -09 Supermoto, Minimoto 49 cc
Hoppas att du att du fått in min betalning (blev lite sen betalade för nån vecka sen, ber om ursäkt för detta).

Har inte fått någon mail bekräftelse, så antar det är OK?

Rash

Racing is life
Gick med
10 Feb 2006
Hoj
R1, YSR 50
Micke: Du får ett pm inom kort.

Platstillgång just nu:
1 Gatgrupp lugn/medel 25 platser 4 platser
2 Gatgrupp snabb 25 platser 18 platser
3 Race/Licens 25 platser 2 platser

För aktuell platstillgång framöver så gå gärna in på http://www.highsider.se/bandag.html och kika.

Rash

Racing is life
Gick med
10 Feb 2006
Hoj
R1, YSR 50
Aktuell platstillång:
1 Gatgrupp lugn/medel 25 platser 1 plats
2 Gatgrupp snabb 25 platser 17 platser

Polidom lottar ut ett presentkort och Q8 Oils lottar ut snusfin olja samt kedjespray. Ska försöka komma ihåg att ta med mig lite tidningar (Highsider Magazine utgåva 2) också för de som vill ha.

SkaD

Tvåhjulsburen sedan -2000
Gick med
3 Dec 2004
Hoj
KTM 690 SMC-R -12
Aktuell platstillång:
2 Gatgrupp snabb 25 platser 17 platser

Polidom lottar ut ett presentkort och Q8 Oils lottar ut snusfin olja samt kedjespray. Ska försöka komma ihåg att ta med mig lite tidningar (Highsider Magazine utgåva 2) också för de som vill ha.

Låter bra! :tummenupp
Ses på onsdag!

Rash

Racing is life
Gick med
10 Feb 2006
Hoj
R1, YSR 50
Platstillgång:
2 Gatgrupp snabb 25 platser 15 platser
3 Race/Licens 25 platser Fullt

Last edited:

aze

#52 Rec 2010
Gick med
23 Jan 2007
Hoj
R6 ratrace edition
Hur är det med boende/stuga vid banan? Slå gärna en signal till mig (0706757181) eller Christer (0736105768) Ps. Din tele är gay eller känner av vem som ringer eller möjligtvis kan det kanske va så att du inte vill prata med Christer. Ds ;)

Rash

Racing is life
Gick med
10 Feb 2006
Hoj
R1, YSR 50
Hur är det med boende/stuga vid banan? Slå gärna en signal till mig (0706757181) eller Christer (0736105768) Ps. Din tele är gay eller känner av vem som ringer eller möjligtvis kan det kanske va så att du inte vill prata med Christer. Ds ;)

Jag var faktiskt på bio med min kära flickvän och kollade på A-team:tummenupp Hon fyllde år för två veckor sedan och utöver mina fina presenter fick hon ett biopresentkort för två av Monza (min katt). Fast endast under förutsättning att jag fick följa med och att vi skulle titta på A-team:yoparty

Otroligt bra film för övrigt! Den måste ses. Växt upp med serien A-team och jag blev inte det minsta besviken över vare sig film eller skådisar! Grymma actionscener:Bugar Tjejen blev väl inte jätteimponerad men det viktiga är ju att vi hade en kväll tillsammans:D

Åter till topic. Jag har pratat med Christer och ska fixa stuga imorn.

Aktuell platstillgång:
1 Gatgrupp lugn/medel 25 platser Fullt
2 Gatgrupp snabb 25 platser 15 platser
3 Race/Licens 25 platser Fullt

frefeh

Två cylindrar är fler än en..
Gick med
31 Oct 2003
Hoj
KTM 350 EXC -12
Verkar lovade de här..
passade på att tanka 49 liter bensin i bussen igår..:brinnerup
kom på efter ett par min att jag inte alls brukar använda de gröna handtaget när de ska tankas buss..:huvet
Så nu står på den på verkstad.
Men ner ska jag komma ändå.:)

/Freddan

CB_tobbe

Gudomlig sporthojare
Gick med
18 Mar 2007
Hoj
-
Verkar lovade de här..
passade på att tanka 49 liter bensin i bussen igår..:brinnerup
kom på efter ett par min att jag inte alls brukar använda de gröna handtaget när de ska tankas buss..:huvet
Så nu står på den på verkstad.
Men ner ska jag komma ändå.:)

/Freddan

Då blev det en riktig racer:gnissla

frefeh

Två cylindrar är fler än en..
Gick med
31 Oct 2003
Hoj
KTM 350 EXC -12
Suck..1600 pengar för tömning av tanken och 22 liter soppa.. sen 700 pengar för att ta hand om allt som blev över :död

#Jone#

Ny medlem
Gick med
8 Apr 2003
Hoj
R1-99 och Wr426 Motard
Kanondag!! :tummenupp Verkligen mycke körning, 7st 20 min pass, det känns i kroppen nu. Bra dag Highsider! :tummenupp

aze

#52 Rec 2010
Gick med
23 Jan 2007
Hoj
R6 ratrace edition
Måste även tacka Jimmi Linden för underhållande körning. Sicket driv ut på start/mål sen helt underbara uppställ i slutet på rakan. :tummenupp

saint

www.banåkning.nu
Gick med
19 Nov 2003
Hoj
KTM RC8R
Ja tack för en bra dag :tummenupp Fast det blev lite mycket meckande för mig men det blev 2kanon pass tillslut o för första gången i år med en koppling som inte slirar äntligen är problemet löst nu jävlar blir det köra av:yoparty:yoparty:yoparty

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning