Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Polisen.
Det är Transportstyrelsen man ska vända sig till när det gäller fordonsfrågor, inte Polisen.
Visst,men: "Via sms till Vägverket får man bara namnet"
Är det brådis,så knallar man in på en polisstation och frågar.
Ringer du dit och säger "det står en idiot felparkerad på min plats, ge mig adress och telefonnummer" så får du inte det.
Får testa tipsen i morgon. Kärringjäveln har snott min garageplats som jag pröjsar 1600 kr/mån för! Och fr.o.m nu gäller inte min gratisparkering för miljöbil längre![]()
Hon får en halvdag på sig, sedan tar jag polarens van och bogserar bort den lilla Punton med handbroms och växel i.
Det funkade för mig.
Får testa tipsen i morgon. Kärringjäveln har snott min garageplats som jag pröjsar 1600 kr/mån för! Och fr.o.m nu gäller inte min gratisparkering för miljöbil längre![]()
Hon får en halvdag på sig, sedan tar jag polarens van och bogserar bort den lilla Punton med handbroms och växel i.
Det är såklart flickvännens bil. Du vet ju hur kärringar ärMiljöbil? Du?![]()
Har aldrig uppfattat dig som kommunist tidigare.![]()
Handlar inte hela tråden om just hur jag kan ta reda på det?Egenmäktigt förfarande ...Vet du vems bilen är?
Det är såklart flickvännens bil. Du vet ju hur kärringar är![]()
Handlar inte hela tråden om just hur jag kan ta reda på det?
Nya Indian Pursuit Elite
Screenshot Indian Motorc... |
|
Icons of British Originality
Åtta team från åtta länder ... |
|
![]() |
BMW presenterar R 12 G/S
BMW Motorrad har presentera... |
![]() |
Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning
Den europeiska branschorgan... |