Hitta på med en/två som fyller 30

Boije

Kör bil.
Gick med
1 Sep 2003
Ort
Östersund
Hoj
Hojlös...
Söker tips på vad man ska hitta på med en alt. två st som fyller 30, den ena har reda fyllt och den andra fyller i början på okt.

Det vi funderat på är Paintboll, gocart, åka bildäck bakom båt...

Vad har ni för tips/blivit utsatta för?
 

M.G.F

I'm with stupid
Gick med
11 Jul 2003
Ort
Malmö
Hoj
CBR 1000 RR HRC Trico '09
Boije skrev:
Söker tips på vad man ska hitta på med en alt. två st som fyller 30, den ena har reda fyllt och den andra fyller i början på okt.

Det vi funderat på är Paintboll med stålkulor, nakengocart, åka bildäck bakom bil...

Vad har ni för tips/blivit utsatta för?

Där har du tips!

Annars är väl tipset att hyra typ minimotarder eller jetskis alternativt en egen yacht ni kan kryssa lite i. :tummenupp
 

Flagga

Tycker om "Bling-Bling"
Gick med
12 May 2003
Ort
HockeyTown i E-län
Hoj
Prylkittad Fazer med extra klistermärken.
Boije skrev:
Söker tips på vad man ska hitta på med en alt. två st som fyller 30...
Det vi funderat på är Paintboll, gocart, åka bildäck bakom båt...

Det där låter mer som grejer man gör med folk på Svensexor/Möhippor. Har själv deltagit på Svensexor med:

  • Paintball
  • Gocart
  • "Hinder"-bana i skogen
  • Laserdome
  • Folkrace (Det rockade mer än Gocart.)
  • Sälja vattenballonger till krog-gäster, som de fick kasta på en spiktavla ovanför offret.
osv...

Vid födelsedagar brukar jubilaren själv få stå för underhållningen.

Har de inte vett att bjuda in hela bekantskapskretsen till en rekordelig fest, lämpligtvis i hyrd lokal?
 

Foss

Ny medlem
Gick med
24 Jun 2005
Ort
Sollentuna
Hoj
DR 800 -91 (till salu)
Ge dom ett Vasalopp! Alltid roligt att både få och ge utmaningar.
 

crf 450

Ny medlem
Gick med
30 Aug 2004
Ort
hemma
Hoj
crf 450
jobbig eller rolig kväll?

Haha!

Jag e ganska påhittig, :) om det ska vara en oförglömlig 30-fest så tycker jag att ni ska skrämma skiten ur gubsen :fyllisar

Jag minns EN fest riktigt bra, han som vart terrad fick det tveksamma nöjet att råka ut för ett par ruskiga typer som liknade mc-buren yrkesbov o som gjorde hans liv jobbigt i ca 1 timme. Saken var att de åkte i en van o dummade sig med offret i trafiken för alla visste ju att vederbörande var en hetsporre! HEPP! så när han började tuta o fucka grabbarna i vanen så preja de honom o steg ut o visade att de hade pickor innanför skärpet+ kofot i handen. Så de drog bakrutan i hans bil o började kaxa lite.. drog en vedsäck över pallet på offret+la honom bak i vanen o åkte runt me han o satt o snacka om var de skulle "fimpa " honom :tungan vid det laget var offret gråtfärdig..... o livrädd!!! när de stanna o öppna upp bak i vanen stod alla poolare o gratta på 30års dagen o korkade upp för festen... eeh ja det vart lite trögstartat eftersom karln va dödsrädd!! men vafa han kommer ihåg sin 30-årsdag iaf. :banana
 

flexbert

Medlem
Gick med
24 Apr 2005
Ort
Orsa
Hoj
Aprilia Tuono -07
crf 450 skrev:
Haha!

Jag e ganska påhittig, :) om det ska vara en oförglömlig 30-fest så tycker jag att ni ska skrämma skiten ur gubsen :fyllisar

Jag minns EN fest riktigt bra, han som vart terrad fick det tveksamma nöjet att råka ut för ett par ruskiga typer som liknade mc-buren yrkesbov o som gjorde hans liv jobbigt i ca 1 timme. Saken var att de åkte i en van o dummade sig med offret i trafiken för alla visste ju att vederbörande var en hetsporre! HEPP! så när han började tuta o fucka grabbarna i vanen så preja de honom o steg ut o visade att de hade pickor innanför skärpet+ kofot i handen. Så de drog bakrutan i hans bil o började kaxa lite.. drog en vedsäck över pallet på offret+la honom bak i vanen o åkte runt me han o satt o snacka om var de skulle "fimpa " honom :tungan vid det laget var offret gråtfärdig..... o livrädd!!! när de stanna o öppna upp bak i vanen stod alla poolare o gratta på 30års dagen o korkade upp för festen... eeh ja det vart lite trögstartat eftersom karln va dödsrädd!! men vafa han kommer ihåg sin 30-årsdag iaf. :banana

Var inte det där lite väl grymt?
 

Rasorblade

Ny medlem
Gick med
3 May 2003
Ort
Skitidedu
Hoj
KTM 790 Duke
crf 450 skrev:
Haha!

Jag e ganska påhittig, :) om det ska vara en oförglömlig 30-fest så tycker jag att ni ska skrämma skiten ur gubsen :fyllisar

Jag minns EN fest riktigt bra, han som vart terrad fick det tveksamma nöjet att råka ut för ett par ruskiga typer som liknade mc-buren yrkesbov o som gjorde hans liv jobbigt i ca 1 timme. Saken var att de åkte i en van o dummade sig med offret i trafiken för alla visste ju att vederbörande var en hetsporre! HEPP! så när han började tuta o fucka grabbarna i vanen så preja de honom o steg ut o visade att de hade pickor innanför skärpet+ kofot i handen. Så de drog bakrutan i hans bil o började kaxa lite.. drog en vedsäck över pallet på offret+la honom bak i vanen o åkte runt me han o satt o snacka om var de skulle "fimpa " honom :tungan vid det laget var offret gråtfärdig..... o livrädd!!! när de stanna o öppna upp bak i vanen stod alla poolare o gratta på 30års dagen o korkade upp för festen... eeh ja det vart lite trögstartat eftersom karln va dödsrädd!! men vafa han kommer ihåg sin 30-årsdag iaf. :banana


Det där var ju inget roligt alls....bara för jävligt!! :7peta
 

M.G.F

I'm with stupid
Gick med
11 Jul 2003
Ort
Malmö
Hoj
CBR 1000 RR HRC Trico '09
crf 450 skrev:
Haha!

Jag e ganska påhittig, :) om det ska vara en oförglömlig 30-fest så tycker jag att ni ska skrämma skiten ur gubsen :fyllisar

Jag minns EN fest riktigt bra, han som vart terrad fick det tveksamma nöjet att råka ut för ett par ruskiga typer som liknade mc-buren yrkesbov o som gjorde hans liv jobbigt i ca 1 timme. Saken var att de åkte i en van o dummade sig med offret i trafiken för alla visste ju att vederbörande var en hetsporre! HEPP! så när han började tuta o fucka grabbarna i vanen så preja de honom o steg ut o visade att de hade pickor innanför skärpet+ kofot i handen. Så de drog bakrutan i hans bil o började kaxa lite.. drog en vedsäck över pallet på offret+la honom bak i vanen o åkte runt me han o satt o snacka om var de skulle "fimpa " honom :tungan vid det laget var offret gråtfärdig..... o livrädd!!! när de stanna o öppna upp bak i vanen stod alla poolare o gratta på 30års dagen o korkade upp för festen... eeh ja det vart lite trögstartat eftersom karln va dödsrädd!! men vafa han kommer ihåg sin 30-årsdag iaf. :banana

Vad i helvete är det för överraskning? Pröjsade ni hans bakruta sedan eller?? :kocko
 

crf 450

Ny medlem
Gick med
30 Aug 2004
Ort
hemma
Hoj
crf 450
M.G.F skrev:
Vad i helvete är det för överraskning? Pröjsade ni hans bakruta sedan eller?? :kocko

Ja, lugn! Vi hade planerat att lite rekvisita skulle gå åt så en i gänget som arbetar på en bilverkstad fick ta hem en ruta i förväg just för att det skulle bli lite action. Så visst det blev en bilrekond pga allt glassplitter o i med en ny ruta!.... va gör man inte för sina polare? :)

O till er som undrar om det var ett så värst kul skämt så ja det var det, gör man sig ett namn som kaxpelle så får man sina varma servetter förr eller senare
 

blueblade

Blueblade
Gick med
14 Aug 2005
Ort
Svedala
Hoj
Honda
crf 450 skrev:
Haha!

Jag e ganska påhittig, :) om det ska vara en oförglömlig 30-fest så tycker jag att ni ska skrämma skiten ur gubsen :fyllisar

Jag minns EN fest riktigt bra, han som vart terrad fick det tveksamma nöjet att råka ut för ett par ruskiga typer som liknade mc-buren yrkesbov o som gjorde hans liv jobbigt i ca 1 timme. Saken var att de åkte i en van o dummade sig med offret i trafiken för alla visste ju att vederbörande var en hetsporre! HEPP! så när han började tuta o fucka grabbarna i vanen så preja de honom o steg ut o visade att de hade pickor innanför skärpet+ kofot i handen. Så de drog bakrutan i hans bil o började kaxa lite.. drog en vedsäck över pallet på offret+la honom bak i vanen o åkte runt me han o satt o snacka om var de skulle "fimpa " honom :tungan vid det laget var offret gråtfärdig..... o livrädd!!! när de stanna o öppna upp bak i vanen stod alla poolare o gratta på 30års dagen o korkade upp för festen... eeh ja det vart lite trögstartat eftersom karln va dödsrädd!! men vafa han kommer ihåg sin 30-årsdag iaf. :banana
HAHAHAHAHAHAHAHA FAN det bästa jag har hört läst på länge :rofl :rofl :rofl
 

Boije

Kör bil.
Gick med
1 Sep 2003
Ort
Östersund
Hoj
Hojlös...
Dårar. :D

Tanken är ju att de inte ska dö på kuppen. Har ju inte kommit igång med något alls än utan spånar lite på ideer för att spinan viadre på, de är rätt olika de två dessutom. En tanke var att man skulle rycka dem var försig på morgonen och sen sammanstråla dem senare på nån övergiven ö eller likande. :3freak
 

FreddaAbborre

Fina fisken
Gick med
29 Aug 2004
Ort
Lund
Hoj
Moto-Martin Z1 900, Z1 -74, Z1000 -78 to be superbike, VFR400 Repsol
crf 450 skrev:
Ja, lugn! Vi hade planerat att lite rekvisita skulle gå åt så en i gänget som arbetar på en bilverkstad fick ta hem en ruta i förväg just för att det skulle bli lite action. Så visst det blev en bilrekond pga allt glassplitter o i med en ny ruta!.... va gör man inte för sina polare? :)

O till er som undrar om det var ett så värst kul skämt så ja det var det, gör man sig ett namn som kaxpelle så får man sina varma servetter förr eller senare

Bara jag som tänker på filmen The Game?

För normalnissen är det kanske lite väl mycket...
 

FreddaAbborre

Fina fisken
Gick med
29 Aug 2004
Ort
Lund
Hoj
Moto-Martin Z1 900, Z1 -74, Z1000 -78 to be superbike, VFR400 Repsol
Boije skrev:
Dårar. :D

Tanken är ju att de inte ska dö på kuppen. Har ju inte kommit igång med något alls än utan spånar lite på ideer för att spinan viadre på, de är rätt olika de två dessutom. En tanke var att man skulle rycka dem var försig på morgonen och sen sammanstråla dem senare på nån övergiven ö eller likande. :3freak

Är de hojintresserade kan man hyra enduro för en dag/halvdag.
 

Boije

Kör bil.
Gick med
1 Sep 2003
Ort
Östersund
Hoj
Hojlös...
Uthyrnings möjligheterna är tyvärr dåliga här i Östersund, är gocart och fyrhjulingskörning som är möjligt att hyra sen är det tunt.

Ingen av dem tror jag suttit på nån moppe innan.
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top