wonderwizard
Tjuvjägare
förhoppningsvis får jag reda på vad de andra hojarna var för några under morgondagen
bara att hoppas att min & kennys återfanns där
bara att hoppas att min & kennys återfanns där
Jag håller tummarna att Kennys stod i den tjyvgömman också.
Åååå ja lever verkligen på hoppet nu asså, heja farbror blå å alla som har och kommer att vrida nacken av dom äckliga klorfingriga äcklena! =)
Åååå ja lever verkligen på hoppet nu asså, heja farbror blå å alla som har och kommer att vrida nacken av dom äckliga klorfingriga äcklena! =)
nu kommer det igen..
"hojstöld ska straffas med döden medans krash in i barnfamilj pga bakhjulsfortkörning och liknande, enbart en varning." -SH
nu kommer det igen..
"hojstöld ska straffas med döden medans krash in i barnfamilj pga bakhjulsfortkörning och liknande, enbart en varning." -SH
nu kommer det igen..
Är Din uppfattning att tillgrepp av motorcyklar tillhörande medlemmar av SportHoj ej skall uppmärksammas?
Upplysningsvis sker ett stort antal av ovan nämnda tillgrepp av en mindre grupp ynglingar av utländsk härkomst. Dessa är till stor del kända och identifierade av SportHojs medlemmar i Helsingborg med omnejd.
Vid ett flertal tillfällen har ett antal av dessa medlemmar utfört i princip polisiär spaning, och kunnat meddela Polismyndigheten både var stulna motorcyklar, samt förövare, kan finnas. Vid de tillfällen Polismyndighet agerat med tillstymmelse till snabbhet, och kunnat gripa dessa individer, på sk "bar gärning", har gärningsmännen, till 90%, släppts inom ett fåtal timmar. Även vid de tillfällen när betydligt grövre brottslighet upptäckt vid gripande. (T ex grovt vapenbrott, olovlig körning, rån m mm).
Uppfattar jag Dig korrekt, att Du anser att detta är ett felaktigt förfarande av SportHojs medlemmar, samt ett korrekt förfarande av det sk. samhället?
nu kommer det igen..
Häcktet är väl inte till att avtjäna straff i?
Inte så att dem kan påverka bevismaterial särskilt mycket efter att snuten redan dundrat in i hålan, sett alla hojar och beslagtagit dem?
Saxat från Kriminalvårdens hemsida.Den som misstänks för ett allvarligt brott kan häktas av en domstol i väntan på att brottet utreds
Inskickat av blaa
Häcktet är väl inte till att avtjäna straff i?
Inte så att dem kan påverka bevismaterial särskilt mycket efter att snuten redan dundrat in i hålan, sett alla hojar och beslagtagit dem?
Citat:
Den som misstänks för ett allvarligt brott kan häktas av en domstol i väntan på att brottet utreds
Saxat från Kriminalvårdens hemsida.
.
Är Din uppfattning att tillgrepp av motorcyklar tillhörande medlemmar av SportHoj ej skall uppmärksammas?
Upplysningsvis sker ett stort antal av ovan nämnda tillgrepp av en mindre grupp ynglingar av utländsk härkomst. Dessa är till stor del kända och identifierade av SportHojs medlemmar i Helsingborg med omnejd.
Vid ett flertal tillfällen har ett antal av dessa medlemmar utfört i princip polisiär spaning, och kunnat meddela Polismyndigheten både var stulna motorcyklar, samt förövare, kan finnas. Vid de tillfällen Polismyndighet agerat med tillstymmelse till snabbhet, och kunnat gripa dessa individer, på sk "bar gärning", har gärningsmännen, till 90%, släppts inom ett fåtal timmar. Även vid de tillfällen när betydligt grövre brottslighet upptäckt vid gripande. (T ex grovt vapenbrott, olovlig körning, rån m mm).
Uppfattar jag Dig korrekt, att Du anser att detta är ett felaktigt förfarande av SportHojs medlemmar, samt ett korrekt förfarande av det sk. samhället?
ser hellre att dom är "fria" än sitter i häktet och kostar mig en massa skattepengar.
Fria på riktigt är dom inte ändå.
Och har det hjälpt reducera fordonsstölder eller annan relaterad kriminalitet?
Nä, det har snarare kostat mer pengar.
Om du vill motverka kriminalitet så sluta betala skatt. Stora delar av dina skattepengar går till kriminnella handlingar i och utanför sverige.
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|