hittar inte länken med den däringa sexställningen????

Jorrd

Twins are number one
Gick med
29 Nov 2003
Hoj
Röd Ducati 916 och blå minimoto (14E Kina hoj)
stony skrev:
Ok. Och med vanliga ord betyder det?

Funkar inte på här heller, och det gick innan så det är nog inte hos oss felet ligger.

Ravetrancer

Now even more badass!!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
R1-01, R1-04, Husa 650-04, Husa 600-98, cr125-98
nu funkar den igen, och försäkring mot höst stormarna tillkommer med 100dollar var, det e billigt för en sån här manick

@UT: fan det e phett mannen, nu tjänar vi feta stålars på idioterna på SH hehehehe. OBS detta är ett pm till UT så ni får inte läsa det

stony

Yes!! Nu ännu drygare
Gick med
30 Jun 2003
Hoj
Sålda
haha vilken jävla grej!!
Grym klädsel :yoparty och riktigt sjysta fjädringar :hihi

Långa farbron

Yster tokfrans
Gick med
4 Mar 2004
Hoj
Trehjuling
Hej Urban tiger och Ravetrancer,

Ville bara tacka för erat fina jobb när det gäller gruppköpet,hoppas att ni inte går back på det ,för så billigt som det är så undrar man om det inte är så. :Bugar

Sen undrar jag om det är rostfrittstål i sängen så man kan ha den ute på sommaren?

Maxxi

Gick med
23 Apr 2004
Hoj
Aprilia & Minikina
Är det för sent att beställa eller? Orkar inte läsa igenom hela tråden,,,om det inte är försent så vill jag ha en med öhlins kittad fjädring runt om.
Jag hörde att de skulle bjuda på fria tulldokument och att MR.Yuang Tung Pung skickar med lite reservdelar tyå en strapon om min skulle paja :rolleyes:

Josafan

Vill ha sex(cylindrar) på två hjul!
Gick med
24 Feb 2004
Hoj
85 - FZ 750
Ni är ute o cyklar med gruppköp jööö! :hihi

Jag skall göra en ny modell på Arbetsförmedlingens nybörjarsvetsarkurs. Jag lovar att ligga minst 15% under hemsidans pris. Jag tar emot gruppbeställningar och kan även göra specialgjorda för en mindre extrakostnad, såsom rostfri ställning, älghud eller minkhandtag. :yoparty

Fixa en lista så jag kan börja kalkylera :rolleyes: :D

Är det ngn här på SH som kan ta hand om transporten till Sthlm? :hihi :lol :3freak

hrc

Desillusionerad
Gick med
3 May 2004
Hoj
Yamaha Tracer 900 GT
Förlåt, men står det inte IKEA på flera ställen i texten?!? Ryskförstående SH-medlem sökes! Översätt, nån!

Ravetrancer

Now even more badass!!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
R1-01, R1-04, Husa 650-04, Husa 600-98, cr125-98
UrbanTiger skrev:
Tack för ditt PM. Jag fixar ett $-konto på cayman island på måndag så sätter vi ut kontonummer i tråden på måndag kväll. Har du snackat med den där killen som river gasledningar nere på Arendal om han kan svetsa ihop nått liknande de på bilden ?
Shit vilka idioter som går på det här scamet :kocko
pm till UT: Kan vi inte ta o snåla lite på materialet och köpa in dom där fjädrarna som skitungarna i Bangladesh gör för inga pengar alls? Dom får ju för fan se till o jobba mer nu oxo när vi har stororder på gång. Sen så gnäller världen om att barn jobbar, vilket dravel må jag säga. Tänk på arvetslösheten i världen, i Bangladesh så har dom så mycket arbetstillfällen så tom. barnen får jobb, snacka om produktivt land.
Ang Caymankontot, kör hårt, vi kommer ju fan att bli stenrika på detta, vi kan ju scamma lite på Zatzy ocxo tycker jag, fast dom kan vi blåsa rätt av. Dom betalar in i förskott sen skickar vi en container med sand till dom tycker iaf jag, vad tycker du??? Det blir ju massa cash ++++

Mvh Rejvis

Nyheter
Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM

KTM har lanserat en helt ny...

ExploreBike: Gotland Grand National 2.0

Foto: Creativeflipp Gotl...

Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX

Kawasaki har uppdaterat sin...

Uppdaterad Triumph Trident 660

Triumph har presenterar en ...

Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...