MasterDanne skrev:Joo märkte det lite nu när jag itne kunde hålla mig va tvungen o ta en liten tur den är mkt bättre på låga varv med nu, bara vänta på snön ska försvinna sen kan man köra in den helt o sen ut o gasa
Menar du att jag ska köpa flera olika reeds ? hmm tror jag bara ska ett carbon reed just nu.
ska försöka få tag på en rocketkey med.
Det finns att beställa på http://www.badazztoyz.com/ det är två reeds en hårdare öppnar på högre varv en mjukare öppnar på lägre varv alltså har man två den första är lite hårdare med ett hål i så att den mjuka öpnar först sen öppnar den hårdare. Också tar man bort stången i mitten för att kuna göra hålet lite större. Vet ej hur det skulle funka. Men jag har varit på en moppe affär och frågat om dom hade så små reeds men det hade dom inte. sen frågade jag om dom hade ark i olika tjocklekar så man kan mixtra själv. Men då sa dom att det går inte att själv klippa i carbon, men jag frågade han aldrig om dem hade i glasfiber men jag ska leta vidare, har läst några inlägg tidigare om att rocketkey inte gjorde så mycket, men det kanske gör mer nu när du har trimmat resten. Så skriv gärna om det blev bättre . Är det en mikuni till en MT som du satt på eller?
Last edited: