HjÄÄÄÄÄÄÄlp!

Zana

gotta love it
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
ktm 660 2003 - 4 life
Hmmmmm, iofs borde ju leveransen inte kommit fram tills imorgon bitti även om dom fått beställningen tidigare idag, så det lär ju inte märkas förrän jag är 10 mil därifrån.... YEAH!!!!! Och när jag dragit därifrån ringer jag Carlsberg....

Där satt den...!! Ingen giljotin imorgonbitti!! =)

Eller,,,,,, gaaaahhhh jag kommer inte kunna sova i nat.........

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MV Agusta F4RC, ZXR950R, ZXR750, ZXR400R, ZX-7R
jag kan göra ett insiderjobb på Pripps här i stan. Jag har tillgång till en stor 24meters lastbil så jag fixar det åt dig - var bor du så kommer jag med allt du behöver. Pengar i handen på plats ;)

Zana

gotta love it
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
ktm 660 2003 - 4 life
Galne Dansken skrev:
Ring hem till din CHEF NU kl. kväll - och tala om som det är..

Jag brukar vära Chef - ringar mina folk och är ÄRLIGA - då får dom bättra jobb!
Ljugar dom och inte tar tag på direkten i fel: Kaster jag dom ut..

Ok, ska se.... Fan så pinsamt!

Du ser förresten ut lite som en chef.... =)

Men det finns ju ingenting att göra, alla på carlsberg är borta sen 1700. Och sen har butiken ingenting med det hela att göra egentligen, mer än att dom gärna vill ha varor att sälja... Får helt enkelt vänta tills imorgon.... Kanske är det helt enkelt ingen skada skedd...

Last edited:

Zana

gotta love it
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
ktm 660 2003 - 4 life
Mavve skrev:
jag kan göra ett insiderjobb på Pripps här i stan. Jag har tillgång till en stor 24meters lastbil så jag fixar det åt dig - var bor du så kommer jag med allt du behöver. Pengar i handen på plats ;)

Jag bor i drågsved, är det ok med betalt i natura?

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MV Agusta F4RC, ZXR950R, ZXR750, ZXR400R, ZX-7R
Zana skrev:
Jag bor i drågsved, är det ok med betalt i natura?

tror inte din fru ställer upp på det längre..... hon sa sist att hon börjar tröttna. men jajadå, en sista omgång kan hon väl få ;)

Jag kommer den vanliga tiden o tar stegen upp så jag inte väcker de flyktingar du förvarar där nere....

Zana

gotta love it
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
ktm 660 2003 - 4 life
Mavve skrev:
tror inte din fru ställer upp på det längre..... hon sa sist att hon börjar tröttna. men jajadå, en sista omgång kan hon väl få ;)

Jag kommer den vanliga tiden o tar stegen upp så jag inte väcker de flyktingar du förvarar där nere....

Det var katten jag snackade om, med lite vaselin går det bra...

Stege? Flyktingar? ;)

Zana

gotta love it
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
ktm 660 2003 - 4 life
Men ärligt talat borde någon här ha arbetat i butik och då kunna svara på om man kan ringa in en panikorder klockan 0700 tills senare samma dag.... Kom igen nu grabbar och tjejor!

Fazer

Medlem 191
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Min Italienska älskarinna
Som många andra företag, så har du ju innesäljare och utsäljare, Den som har ansvaret i vanliga fall, borde ha ett mobilnummer till utesäljaren. Eller så borde numret finnas i beställningsmappen. Ring till butiken och be dem titta in på kontoret och leta efter numret.

Zana

gotta love it
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
ktm 660 2003 - 4 life
Om det går åt skogen får jag väl bygga mig en hydda av granris.

Fazer> Och nu har jag tagit till ett par starkbiror för att försöka lugna ner mig. Får ta det hela imorgon istället...

Som sagt har dom antingen inte märkt någonting imorgon förrän på eftermiddan, eller så har nån märkt nåt och åtgärdat det hela...

Tacksam för all hjälp, och själp... =)

Zana

gotta love it
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
ktm 660 2003 - 4 life
Hehe, jag gick dit och gjorde det bästa av situationen, och det var nämligen så att varorna som dom hade annons på låg som en förhandsorder, dvs det kommer hem utan beställning... Så jag frontade allt och drog därifrån... :yoparty

Men hyddan blir nog av ändå för jag glömde lämna nycklarna till lagret, så butiken ringde till mitt företag och sa det varpå dom försökte nå mig. Men jag låg ju hemma och sov lunch med mobilen avstängd, i mitt arbete måste man ha mobilen igång... Så sen när jag drog till nästa affär vid tvåtiden hade min chef ringt hem till min sambo och nästan skällt ut henne för att jag inte var nåbar... Hon är en riktig satmara ibland, men det är väl alla chefer... :kocko

Dom sitter på röven hela dagarna medans vi andra sliter häcken av oss. :mad:

Fan va rörande att ni hade mig i era tankar, det var kul faktiskt... Kanske därför det fixade sig, kollektivt bedjande till gud kanske... Nu kan ni väl se till så jag vinner på lotto också... =) hehe

Later boyz............

eightball

Attero Dominatus
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSXR 750 -00
Skönt att det löste sig. :tummenupp
Det är nu du ringer upp bossen och begär övertidsersättning för att du tog med dig jobbet hem genom att vara orolig så länge och sen begär du semester (på maldiverna) för att kunna återhämta dig efter denna mycket psykiska utmattning. Givetvis ska bossen stå för fiolerna.
:D

Nyheter
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM

KTM har lanserat en helt ny...