hannuse
När resan är målet
Hoppas att du får dubbelpunka, och att kamkedjan hoppar!!!!Ok, away we go View attachment 459654
Nä, jag kunde bara inte hantera min bitterhet och avundsjuka bakom tangentbordet.
Ha en god tur - bra initiativ
Hoppas att du får dubbelpunka, och att kamkedjan hoppar!!!!Ok, away we go View attachment 459654
Det blev ingen mer. Men fick plåta en fantastisk solnedgång över vattnet. Så jag är nöjd ändå.Hoppas du slipper sitta där helt själv. Jag kunde inte komma för insert dålig ursäkt ?
Gott initiativ ändå. Och ännu en tråd som gör SportHoj levande!Det blev ingen mer. Men fick plåta en fantastisk solnedgång över vattnet. Så jag är nöjd ändå.
Om nån timme, gissningsvis. Måste få lite värme och frukost i kroppen först.När tänkte du bege dig hemåt?
Aha, jag trodde du tänkte ta en tvådagars, eftersom du åkte en dag tidigare. Hade du blivit kvar till imorgon hade man ju kunnat svänga förbi och göra dig sällskap på vägen hemOm nån timme, gissningsvis. Måste få lite värme och frukost i kroppen först.
Skrolla upp till inlägg 24Blev det något? Jag körde förbi två gånger igår men såg inte en hoj.
Blev i o f s okörd av ett gäng precis där, men de svängde inte heller in.
Tältade mellan torsdag oc fredag. Såg hoj som åkte förbi. Kanske du...Blev det något? Jag körde förbi två gånger igår men såg inte en hoj.
Blev i o f s okörd av ett gäng precis där, men de svängde inte heller in.
Jag körde inte hoj tyvärr.Tältade mellan torsdag oc fredag. Såg hoj som åkte förbi. Kanske du...
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|