Vad säger ni, ska vi ta säsongens första tält-meet up i påsk? Om vädret vill...
Inte då. Men kraftigt väderberoende. Kan ju vara allt från som i dag med 0 grader och snö i luften, till som för två veckor sedan då det var uppåt 12-15 grader i Stockholm. Vi får spika ett datum i påskhelgen, och sen hålla det hela öppet, beroende på väder. Det får ju inte vara för varmt, bara .Aprilskämt?
Det finns ju svalkande dryck har jag sett! Min kvart blir isf mor i Läppe, 29 km bort. Hon är i desperat behov av social interaktion.Det får ju inte vara för varmt, bara .
Inte säkert men en ledig dag kanske går att ordna.Hundar kan man ha på löplina 2 dygn, och jobb...ääähhh...det finns kvar när man kommer tillbaka ...
Hardball alltså? Handskarna av ? Då får jag väl krypa till korset och säga att jag vill kunna köra hoj dit och hem utan att halka av vägen. Men lite svalt är inga problem.Inte säkert men en ledig dag kanske går att ordna.
Men bestämmer vi ett datum så tältar vi, snö eller 15 plusgrader.
Veklingar kör inte SportHoj utan något annat som gruSHoj eller äventyrSHoj!Hardball alltså? Handskarna av ? Då får jag väl krypa till korset och säga att jag vill kunna köra hoj dit och hem utan att halka av vägen. Men lite svalt är inga problem.
Men du kan juh komma på en trevlig hoj!Tramsvalpen står och väntar på sin säsongspremiär i Skåne, så mig slipper ni!
Så här såg den ut i höstas...
Jo, men jag är i Skåne vid aktuell tidpunkt juh!Men du kan juh komma på en trevlig hoj!
Jag har kört 60-tals Bonneville i snö och hänger du av toppboxen får du ner tyngdpunkten en meter på Sprinten!
F,låt, missade det... Men helt rätt, blir det skitväder ska man inte slita på en Triumph om man har sämre cyklar!Jo, men jag är i Skåne vid aktuell tidpunkt juh!
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|