Alikzus
Twin Power Ranger
- Gick med
- 21 Sep 2003
- Hoj
- Ryath - 2013 Triumph Thruxton 900 EFI (Brooklands Green)
Jag ber om ursäkt. Det blev fel någonstans.?.....
Jag ber om ursäkt. Det blev fel någonstans.?.....
Och har sannolikt inte fått öronpropparna på plats ordentligt. Vilket väl mest sannolikt beror på endera olämpligt sätt att får dem på plats, alternativt för stora så att de inte går att få in på rätt sätt?Om dina öronproppar åker ur öronen har du för stor hjälm.
Tack för alla svaren! Uppskattas enormt! Jag var och provade lite hjälmar igår och fastnade faktiskt för xspirit 3. Riktigt snygg hjälm och den satt ändå bäst tycker jag.
Så jag beställde en sån, kostade dock endel men hoppas jag blir nöjd.
Som ni säger så får jag nog också gå till apoteket och köpa lite olika proppar och testa igen, låter som det är det enda alternativet. Jag kör R1 med yoshimura så visst fasen är han inte tyst direkt
Fast det är ju inte ljudet från din egen hoj som är skadligt, inte heller omgivande motorljud. Om man nu inte håller på med dragracing eller något liknande. Det är i första hand det konstanta vindbruset. Ständigt där, och högre än vad man tror. Så fördelen med en propp som tex HEARsafer, är dels att dom är formgjutna, dels att man kan välja vilken dämpning man vill ha.Som ni säger så får jag nog också gå till apoteket och köpa lite olika proppar och testa igen, låter som det är det enda alternativet. Jag kör R1 med yoshimura så visst fasen är han inte tyst direkt
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|