Hjälp ännu en .............

Daniel-L

el capitan
Gick med
19 Mar 2003
Ort
gbg
Hoj
none
Det kanske börjar bli tråkigt att läsa sånt men jag måste bara skriva av mig så jag blir lite lugnare. Det hände vid 21tiden när jag var ute o körde lite, då plöstligt en bilist som som pratade i sin mobil o körde bestämde sig för att byta fil utan att titta eller blinka.Han uptäckte mig dock när han hade halva bilen i mitt körfält då trode jag att han raskt skulle kasta sig tillbaka i den andra filen som han körde i innan,så fel man kan ha.Bilisten fullföljde sitt körfältsbyte :skrämd , samtidigt fick jag kasta mig på avfarten som turligt nog dök upp till min räddning. Han fortsatte att titta på mig då gav jag honnom fingret o han var inte sen med att ge mig ett likadant. Då kokade jag till,Lite längre fram fanns en påfart, jag svängde in på vägen igen o följde efter den idioten som kunde ha orsakat min död! Till slut stannade han vid ett trafikljus då jag körde upp bredvid killen. Jag frågade honnom vafan han sysslar med!Varför han fortsatte att byta fil när han hade sett att han höll på att köra på mig. Svaret blir! DU HADE JU HELA VÄGRENEN ATT KÖRA PÅ :mad: . Hur fan kan man säga nåt så korkat. Hade lust att slå sönder den j''la idioten men kunde dock behärska mig.
 

Ludde

#85 - TokStrokeRacing
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg, Tosslanda
Hoj
Honda CRF450 SM o MX
hmmm... Jag hatar dom människorna som aldrig kan erkänna att dom har gjort fel... :mad: Men huvudsaken var att du klarade att hålla dig på hjulen...

HA DE GÔTT
 

EBS

The one and only
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Crime Village
Hoj
S1000RR -12, GSXR 1000 -07, RMX 250 -94
Sånt brukar bilister få böta ett stycke backspegel för, slås bäst av uppifrån och ner så vissa viker sig framåt om man slår på dom bakifrån. :rolleyes:

Tur att du klarade dig iallafall. :tummenupp
 

Daniel-L

el capitan
Gick med
19 Mar 2003
Ort
gbg
Hoj
none
Vi verkar vara ensama på den här planeten, så det känns skönt att ha sina mc-bröder :squid
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top