Hjälp angående Rusta-tält sökes!

moto-gg

motograndgunnar
Gick med
24 Jun 2003
Rusta:s 6x10m tält finns inte längre till försäljning hos dom någon som vet vilka förutom rusta som säljer just det måttet? och det fina priset som dom hade 3000sek :Bugar

moto-gg skrev:
Rusta:s 6x10m tält finns inte längre till försäljning hos dom någon som vet vilka förutom rusta som säljer just det måttet? och det fina priset som dom hade 3000sek :Bugar

Hittar inga tält alls på Rusta (i Göteborg och Partille)...

moto-gg skrev:
Kolla på typ Silvan vad dom har liggandes på lagret..fanns en hel del partytält o dyl i olika storlekar innan jul då jag var inne o frågade..

moto-gg skrev:
Är ju en gruppköps tråd igång på billiga tält

Per Fireblade skrev:
Är ju en gruppköps tråd igång på billiga tält

Jo jag vet men det är helt fel mått på dom för mina ändamål! Jag ska ha tältet till rr-fabriken och vi är 5 förare +lika många familjer med allt vad det innebär Det var därför jag sökte tält med just måtten 6x10m som Rusta reade ut i höstas för 3000 och dum som jag var köpte jag inte då :huvet

Biltema 3*6m 798kr
3*9m 998kr

Vet ej om det är bra eller anus.

Bifogat

• uuop.jpg
    uuop.jpg
    94.5 KB · Visningar: 214
IRON MAN skrev:
Vet du om biltemas är skit??
Vad är det som gör skilnaden på rusta och biltema?? :confused:
döma av bilderna på biltema så är det vanliga partytält med klena rör och rusta har lite kraftigare rör

Jag provade RUSTA's tält för några år sedan.
Köpte ett som var 3x6m och det var ett magiskt tält.
Första natten i Anderstorp på träningslägret, så vek det ihop sig själv och klade sig i en fin hög på parkeringen..... skitgrejer enligt mig.
Det ser stabilt ut men stängerna är väldigt klena.

Det kan ju iofs vara nya tält men jag tror inte dte.....

mina 50 öre

Catman skrev:
Jag provade RUSTA's tält för några år sedan.
Köpte ett som var 3x6m och det var ett magiskt tält.
Första natten i Anderstorp på träningslägret, så vek det ihop sig själv och klade sig i en fin hög på parkeringen..... skitgrejer enligt mig.
Det ser stabilt ut men stängerna är väldigt klena.

Det kan ju iofs vara nya tält men jag tror inte dte.....

mina 50 öre

det jag snackar om kostar 3000 dom finaste tälten som tex stcc teamen har kostar ca 200000

moto-gg skrev:

kolla jula

moto-gg skrev:

Här har Rusta ett som bestälningsvara...

UNIVERSALTÄLT 3X9 M

Universaltält i extra kraftig polyetenplast och stålkonstruktion. Användning året om. Gavlar med dragkedjeöppning och rulldörr samt väggar med/utan fönster kan köpas till. Rördiameter 38 mm. Beställningsvara, hämtas i butik efter 3 arbetsdagar alt hemkörning för 395:-. Inkommer i slutet av mars.

1.795:-

Material
Stål / polyeten 180g
Färg
Vitt
Bredd
3 m
Höjd
(Taknock) 2,80 m
Längd
9 m
Övriga mått
Rördiameter 38 mm
Antal i förpackning
1 st
Mått och vikt på förpackningen
224 x 33 x 31, 75 kg

Skötselråd
Förankra alltid tältet ordentligt!
Bruksanvisning
3X9M BRUKSANV..PDF

http://images.google.com/imgres?imgurl=http://www.rusta.se/images/products/60951080_s.jpg&imgrefurl=http://www.rusta.se/category.asp%3Fc%3D241%26sc%3D241&h=37&w=90&sz=11&hl=sv&start=9&tbnid=HfDqmY6SeiAA2M:&tbnh=30&tbnw=74&prev=/images%3Fq%3Drusta%2Bpartyt%25C3%25A4lt%26svnum%3D10%26hl%3Dsv%26lr%3D%26rls%3DGGLR,GGLR:2005-41,GGLR:en%26sa%3DN

Bifogat

• 60951080_s[1].jpg
    60951080_s[1].jpg
    10.1 KB · Visningar: 862
Last edited:
reklam nisse skrev:
finns vid Svågertorp i malmö. så mycke vet jag men om du hittar de i tokholm de har jag ingen aning om
:hihi :hihi

de finns i Löddeköpinge me he he he he bara o skicka bud

Tur att man har polare där nere som kan åka och tjacka åt en :pannkyss

Jag kollade deras pdf-katalog och där kostade 6x10m 4679 eller nåt sånt!
Så jag föreslår att du tar reklambladet och åker dit och tar det med dig till Anderstorp :D BTW det väger 169 kg :rofl

Jag kollade deras pdf-katalog och där kostade 6x10m 4679 eller nåt sånt!
Så jag föreslår att du tar reklambladet och åker dit och tar det med dig till Anderstorp :D BTW det väger 169 kg :rofl[/QUOTE]

opppsss my mistake. men va fan skakar de så kostar de
:hihi
fan va tungt de va , kolla aldrig så noga. men de e väll ingen match vikt för dig de tar väll du under armen eller :rofl

Nyheter
Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

BMW R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Sveriges vägar i allt bättre skick