Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
moto-gg skrev:Rusta:s 6x10m tält finns inte längre till försäljning hos dom någon som vet vilka förutom rusta som säljer just det måttet? och det fina priset som dom hade 3000sek![]()
Är det liksom inte fel årstid för tält...?flugan skrev:Hittar inga tält alls på Rusta (i Göteborg och Partille)...
Kolla på typ Silvan vad dom har liggandes på lagret..fanns en hel del partytält o dyl i olika storlekar innan jul då jag var inne o frågade..moto-gg skrev:Rusta:s 6x10m tält finns inte längre till försäljning hos dom någon som vet vilka förutom rusta som säljer just det måttet? och det fina priset som dom hade 3000sek![]()
Är ju en gruppköps tråd igång på billiga tältmoto-gg skrev:Rusta:s 6x10m tält finns inte längre till försäljning hos dom någon som vet vilka förutom rusta som säljer just det måttet? och det fina priset som dom hade 3000sek![]()
Per Fireblade skrev:Är ju en gruppköps tråd igång på billiga tält
IRON MAN skrev:Biltema 3*6m 798kr
3*9m 998kr
Vet ej om det är bra eller anus.
moto-gg skrev:Jag kanske är petig men jag vill ha rustavarianten den är mkt mer stabil
döma av bilderna på biltema så är det vanliga partytält med klena rör och rusta har lite kraftigare rörIRON MAN skrev:Vet du om biltemas är skit??
Vad är det som gör skilnaden på rusta och biltema??![]()
Catman skrev:Jag provade RUSTA's tält för några år sedan.
Köpte ett som var 3x6m och det var ett magiskt tält.
Första natten i Anderstorp på träningslägret, så vek det ihop sig själv och klade sig i en fin hög på parkeringen..... skitgrejer enligt mig.
Det ser stabilt ut men stängerna är väldigt klena.
Det kan ju iofs vara nya tält men jag tror inte dte.....
mina 50 öre
moto-gg skrev:Rusta:s 6x10m tält finns inte längre till försäljning hos dom någon som vet vilka förutom rusta som säljer just det måttet? och det fina priset som dom hade 3000sek![]()
Låter som Danskt finns det i svedala me?reklam nisse skrev:fick hem reklamblad från Harald nyborg i dag o de har samma tält som du söker
för 3000 spänn.
moto-gg skrev:Låter som Danskt finns det i svedala me?
edit hitta http://www.harald-nyborg.se/templ.asp
reklam nisse skrev:finns vid Svågertorp i malmö. så mycke vet jag men om du hittar de i tokholm de har jag ingen aning om
![]()
![]()
de finns i Löddeköpinge me he he he he bara o skicka bud
Nya Indian Pursuit Elite
Screenshot Indian Motorc... |
|
Icons of British Originality
Åtta team från åtta länder ... |
|
![]() |
BMW presenterar R 12 G/S
BMW Motorrad har presentera... |