Solid snake
Guest
Säg som det är, du har snott dem och inte kollat vad det är för prylar du har lagt vantarna på.MR.Robin skrev:2069575Varför? Gamla disco prylar...
Säg som det är, du har snott dem och inte kollat vad det är för prylar du har lagt vantarna på.MR.Robin skrev:2069575Varför? Gamla disco prylar...
Solid snake skrev:2069619Säg som det är, du har snott dem och inte kollat vad det är för prylar du har lagt vantarna på.
MR.Robin skrev:2069575Varför? Gamla disco prylar...
Beanise skrev:2069693Ah men, kamma till dig va?![]()
Du behöver tips och trix, ifrån folk när det gäller pantbanker... Sen när folk undrar, vad du sitter på för prylar från 92. Som skulle betinga ett värde, av 20 papp. Så svarar du bara drygt.
Kanske inte, rätt medicin. För att folk, ska vara trevliga och hjälpa dig?![]()
MR.Robin skrev:2069575Varför? Gamla disco prylar...
MR.Robin skrev:2069318Jag är inte myndig.
+ att jag har betalningsanmärkningar... (inte sä jävla lätt att betala utan inkomst...)
Beanise skrev:2069693Ah men, kamma till dig va?![]()
Du behöver tips och trix, ifrån folk när det gäller pantbanker... Sen när folk undrar, vad du sitter på för prylar från 92. Som skulle betinga ett värde, av 20 papp. Så svarar du bara drygt.
Kanske inte, rätt medicin. För att folk, ska vara trevliga och hjälpa dig?![]()
Klabbe85 skrev:2069754BF_Racing alias Mr.Robin???? är väl inte direkt känd för att tänka så långt!
Thundercat skrev:2069762Vill du ha dryga svar så...
Något du borde tänkt på tidigare.
Om du inte har någon inkomst så skaffa inga utgifter.
MR.Robin skrev:2069838Jag är inte han..
Dropkick skrev:2069877Jag som trodde det var bevisat att du var RF_RACING ?
För det är ju faktis lite lustigt att ni har samma ip nummer![]()
Dropkick skrev:2069877Jag som trodde det var bevisat att du var RF_RACING ?
För det är ju faktis lite lustigt att ni har samma ip nummer![]()
http://www.sporthoj.com/forum/showpost.php?p=2053311&postcount=21tvålen skrev:2070135Haha, har jag missat totalt! Länk till tråden?
spectre skrev:
MR.Robin skrev:2070083217.211.24.216 men asså.. det är min router som har.. Dessutom ändras den efter varje omstart.. Så det är inte ett skit som är bevisat..![]()
Biturbo skrev:2071164Roligt...
Men kom igen... Så länge han försöker kamma till sig kanske vi ska hjälpa honom...
Skitsamma vad han har för prylar osv.. Jag kan sätta min mamma på att han inte får några 20 för sin sterio (Det stavas Stereo fö.) men det är ju hans problem och hans kalldush när han får 4000 av pantbanken.
Till Mr Robin.
Du kommer med största sannolikhet behöve kvitton på allt du lämnar in.
Bärgren skrev:2071647Jag kom på en till sak ni har gemensamt. Ni sätter ut fler än en punkt efter varje mening.
Haha! Vad dåligt! Stava fel på RF_racing med flit..................................MR.Robin skrev:2071732Jag hade visst kvitto på prylarna.. morsan hade sparat dem..
Okej.. då är saken klar! Jag MÅSTE vara rofracing..
doobidoo skrev:2071760Haha! Vad dåligt! Stava fel på RF_racing med flit..................................
Du om nån borde ju veta hur det stavas...
MR.Robin skrev:2073061Men ni orkar jag inte längre.. för sista gången, jag är inte RF_Racing.. Jag vet för i helvete inte ens vem det är! Vad har han gjort?
MR.Robin skrev:2073061Jag stavade inte fel.. ja bara inte orkade!
Men ni orkar jag inte längre.. för sista gången, jag är inte RF_Racing..
Jag vet för i helvete inte ens vem det är! Vad har han gjort?
![]() |
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |