Hjälp ang. PAYPAL...

Ludde

#85 - TokStrokeRacing
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda CRF450 SM o MX
Nu e det på gång... :) Mark Dent har svarat på mitt mail om hur han vill ha betalt för ITG filterkittet... Han säger att han vill ha betalt med PayPal, men jag har ingen aning om vad detta är för något... :confused: Finns det nån här som kan hjälpa mig? Så fort som möjligt! :tummenupp :)

HA DE GÔTT

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Ett betalprogram som man använder sig av via internet, sök på google så får du upp FAQ's och annat om det. Har ingen erfarenhet av det själv så jag kan inte hjälpa dig iaf, men nån annan kanske kan.

Henric

Fallit tillbaka i sporthojträsket...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen just nu
Hej!

Jag har kört Paypal några ggr. Du måste ha ett giltilt betalkort typ VISA/Mastercard/Eurocard eller liknande. Regga det hos Paypal och sen kan du köpa grejjer.

Paypal sköter betalningen till och från köparen.

Har funkat kanon då jag använt det.

Lycka till!

http://www.paypal.com/

Ludde

#85 - TokStrokeRacing
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda CRF450 SM o MX
Henric skrev:
Hej!

Jag har kört Paypal några ggr. Du måste ha ett giltilt betalkort typ VISA/Mastercard/Eurocard eller liknande. Regga det hos Paypal och sen kan du köpa grejjer.

Paypal sköter betalningen till och från köparen.

Har funkat kanon då jag använt det.

Lycka till!

http://www.paypal.com/

Tack för hjälpen!! :bow Men nu när jag ska betala säger dom att jag behöver en kod som finns på nästa kontoutdrag... Finns den på ett vanligt kontoutdrag från bankomaten, eller måste man vänta på det "riktiga"??

HA DE GÔTT

andersbrink

hasenfrasen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
5
Ludde skrev:
Tack för hjälpen!! :bow Men nu när jag ska betala säger dom att jag behöver en kod som finns på nästa kontoutdrag... Finns den på ett vanligt kontoutdrag från bankomaten, eller måste man vänta på det "riktiga"??

HA DE GÔTT

"Koden" är en (liten) summa som Paypal sätter in på ditt bankkonto, bara för att kolla att ditt bankkonto finns. Det är den summan du ska knappa in som kod för att konfirmera och bli äkta Paypal'are. För mig var det TVÅ små summor, dvs två koder.

Ludde

#85 - TokStrokeRacing
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda CRF450 SM o MX
andersbrink skrev:
"Koden" är en (liten) summa som Paypal sätter in på ditt bankkonto, bara för att kolla att ditt bankkonto finns. Det är den summan du ska knappa in som kod för att konfirmera och bli äkta Paypal'are. För mig var det TVÅ små summor, dvs två koder.

Ok... Ska undersöka detta!! :tummenupp Tack!

HA DE GÔTT

Nicke

Raj raj raj
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
SCOTT trampcykel :(, KTM 950SM 2006 såld, Triumph TT600 -01 såld, R1 -02 stulen
Öh... jag fick ingen liten summa utan jag fick betala $1,95 och fick detta på mitt kontoutdrag:

021121 PAYPAL xxxx*MEMBER xxx 935 7733 US 1,95 18,06

Det var de fyra första x:en som var koden. Jag har FirstCard och kunde efter 3-4 dagar se transaktionen (och koden) på "Internetkontoret".

Ludde skrev:

HA DE GÔTT

andersbrink

hasenfrasen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
5
Jag fixade mitt Paypal för tre år sen när jag bodde i USA så det är möjligt att proceduren skiljer sig på den här sidan Atlanten.

Nicke skrev:
Det var de fyra första x:en som var koden. Jag har FirstCard och kunde efter 3-4 dagar se transaktionen (och koden) på "Internetkontoret".

Last edited:
Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...