hjälp ang skyddsutrsutning

*MACKE*

Madass är min idol :fakta
Gick med
4 Jan 2006
Hoj
mellan hoj på g
hej
nu är det så här att jag ska köp mej en 125 och då måste jag ju ha lite skydd .. nu till frågan jag funderar på att köpa mej ett skinställ och stövlar och en ny hjälm men all mina kompisar säger att de är gay att ha de så ja gvet inte hur jag sak göra :( jag vill ju ha sjysta skydd på mej när ja kör :D

newstead

vårkänslor
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
The red power skrev:
hej
nu är det så här att jag ska köp mej en 125 och då måste jag ju ha lite skydd .. nu till frågan jag funderar på att köpa mej ett skinställ och stövlar och en ny hjälm men all mina kompisar säger att de är gay att ha de så ja gvet inte hur jag sak göra :( jag vill ju ha sjysta skydd på mej när ja kör :D
ja förfan, skyddsutrustning är ghäiy. t-shirt och badbrallor är bäst. :3freak

Oddjob

Bannad
Gick med
5 Mar 2005
Hoj
2010, Skakig 1000RR
Ska du ha en liggare?

isåfall kan dina polare tycka att det är gay så mycket dom vill,
det är snyggt och brudarna gillar det.

*MACKE*

Gick med
4 Jan 2006
Hoj
mellan hoj på g
Oddjob skrev:
Ska du ha en liggare?

isåfall kan dina polare tycka att det är gay så mycket dom vill,
det är snyggt och brudarna gillar det.

ne jag sak sattsa på en gas gas :rolleyes: de funkar väll me ställ till de n me eller

Oddjob

Bannad
Gick med
5 Mar 2005
Hoj
2010, Skakig 1000RR
The red power skrev:
ne jag sak sattsa på en gas gas :rolleyes: de funkar väll me ställ till de n me eller
Japp, inga problem.

men jag vet inte, det kanske kan kännas konstigt pga sittställningen :va
äh många kör motard med skinnställ.

*MACKE*

Gick med
4 Jan 2006
Hoj
mellan hoj på g
Oddjob skrev:
Japp, inga problem.

men jag vet inte, det kanske kan kännas konstigt pga sittställningen.

ok va bra :banana man vill ju inte snåla på säkerheten precis :D
vad sak ma nsattsa på för märke o sånna saker ....sak han ah mc skor eller stövlar :gnissla

Mc-Krille

Lär andra köra hoj
Gick med
11 Jan 2006
Hoj
BMW f650gs, kawasaki och suzuki
The red power skrev:
hej

skinnställ är definitivt snyggast, själv har jag allväders men det är för att jag jobbar på hojen, är ute i alla väder. Igår såg jag en BMW offroad på E4an körandes i 10 minus!! inget å rekommendera. :)

mojjsan

Killar sökes
Gick med
18 Sep 2005
Hoj
r1
The red power skrev:
hej

men för fan... har du inte vett att veta själv att du skall ha skydd,så stanna kvar på cyckeln du !!!!

Last edited:

Oddjob

Bannad
Gick med
5 Mar 2005
Hoj
2010, Skakig 1000RR
The red power skrev:
vad sak ma nsattsa på för märke o sånna saker ....sak han ah mc skor eller stövlar :gnissla
finns det mc-skor :Va

Iallafall, märke har inte så stor betydelse, hade ett märke varit kasst så hade det sålts
riktigt billigt eller gått i konkurs.

Alltså, hittar du ett fint ställ som passar bra så köp.

Mc-Krille

Lär andra köra hoj
Gick med
11 Jan 2006
Hoj
BMW f650gs, kawasaki och suzuki
The red power skrev:

MC-skor??? tror du man kör i lågskor eller! satsa på bra mc-stövlar, det är vanligt med skador på fötterna pga dålig fotbeklädnad.

Agile

Äddsjail
Gick med
12 Jan 2006
Hoj
Dieselkombi AKA Doris
The red power skrev:
hej

Dina polare tycker säkert att DiCaprio är gay med...

Undrar vem som ligger mest???

The red power skrev:
hej

Klart som fään man ska ha sjyssta grejer när man åker :huvet

Hellre en silvertejpad hoj jag kör, än en sjukskriven jag som tittar på hojen :D

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...