hjälp!!auktoriserad honda verkstad??

:samuel:

adrenalin missbrukare
Gick med
6 May 2005
Hoj
cbr 954 -02 busaberg 650 -04
tjenare !
var ute med hojen och rensade 2:ans växel :mad: :mad: (eller krökta växelförare) och
skulle vilja ha tips om någon auktoriserad honda verkstad som INTE har semesterstängt eller har fullbokat en månad framåt :Bugar ...får detta på garantin så det måste vara en honda cerkstad...ci:s mc i jönköping kunde göra jobbet men först i mitten på augusti..tacksam för tips.hojen det gäller är en cbr 954 rr -02 man vill ju ut o gasa igen ju :yoparty

adrenalin missbrukare
Gick med
6 May 2005
Hoj
skall helst vara i en radie runt jönköping på typ 25 mil

Fluxir

Min motorcykel har sex...
Gick med
8 May 2003
Hoj
FZR 600R
:samuel: skrev:
skall helst vara i en radie runt jönköping på typ 25 mil

jag kan inte lova att han vill åta sig jobbet eller att han har tid, men han har inte stängt iaf, Ribboda MC 0585-204 81... ring å hör med han, du har 5min på dig tills han stänger. :tummenupp

adrenalin missbrukare
Gick med
6 May 2005
Hoj
Fluxir skrev:
jag kan inte lova att han vill åta sig jobbet eller att han har tid, men han har inte stängt iaf, Ribboda MC 0585-204 81... ring å hör med han, du har 5min på dig tills han stänger. :tummenupp

tack! han verkade kanon den killen men tyvärr var dem inte auktoriserade sedan 2002...

craze

Allmänt keffo
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV Mille R, BMW R1200GS Adventure, Yamaha Neos, Trampcykel
ringer dem imorgon under deras öppet tid...TACK

Stockholm är ju lite längre bort än 25 mil, men inte så mycket längre :)
Kolla med Hela Hojen , mycket kompetent ställe som bara pysslar med Hondamotorcyklar, så du behöver inte riskera att den smittas av skrammel från en yamaha eller rost från en kawa :)

MC Doktorn

Guest
tjenare !
var ute med hojen och rensade 2:ans växel :mad: :mad: (eller krökta växelförare) och
skulle vilja ha tips om någon auktoriserad honda verkstad som INTE har semesterstängt eller har fullbokat en månad framåt :Bugar ...får detta på garantin så det måste vara en honda cerkstad...ci:s mc i jönköping kunde göra jobbet men först i mitten på augusti..tacksam för tips.hojen det gäller är en cbr 954 rr -02 man vill ju ut o gasa igen ju :yoparty

Det byter väl du själv

mriders

Ny medlem
Gick med
27 Aug 2004
Hoj
HVA 525 SMR
Gör som jag gjorde i går.
Jag var tvungen o göra 100mila-servicen omgående. Gick in på eniro och sökte på "mc" och sedan stad, och sen får man ju kolla vilka som verkar vara verkstäder. Ringde upp ett gäng och en del var ju då inte aktoriserade för mitt fabrikat, men då var det bara att ringa vidare.
Hade sedan tidigare en tid om 2 veckor (men tyckte inte ja kunde vänta på den när hojen redan gått 170mil när jag köpte den, och man vill ju köra :)). Så ja ringde runt och skulle hitta en snabbare tid. Hittade en då ja bara fick vänta 3 dagar, men då blev ja ju tvungen att avbeställa min gamla tid. När ja sedan ringde så visade det sig att första stället hade en avbokning den dagen så ja fick komma redan efter 2 timmar.
Så nu kan man känna sig någorlunda fri från service ett tag och bara njuta av åkandet :banana

MHK

Pimp my bike!
Gick med
16 Mar 2003
Hoj
*såld*
tjenare !

Lider med dig Samuel! Hörde de av Hasse innan!

Hoppas att de löser sig!

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...