Hjälp! behöver bild på CBR 954rr-02/03

patrikplayer

Ny medlem
Gick med
7 Oct 2004
Hoj
Honda CBR 954RR-02,Minicross 110cc
Hejsan,nu är det så att jag ska trycka nya dekaler till min honda cbr 954rr-02, och det är för att det bara finns några få färger, och jag vill ha silvriga märken istället. och det finns tydligen inte?? så vad jag skulle behöva är en närbild på det stora RR märket på sidan och helst på 954RR märket på bakändan. och i ganska bra upplösning. skicka den tilll min mail så skulle jag vara otroligt tacksam för detta. TACK PÅ FÖRHAND

MVH Patrik

p.westner@spray.se :)

nilzz

Det är kul i leran!
Gick med
28 Sep 2005
Hoj
Ktm 690Enduro 08 och en röd skogs maskin.
patrikplayer skrev:
2046837 Hejsan,nu är det så att jag ska trycka nya dekaler till min honda cbr 954rr-02, och det är för att det bara finns några få färger, och jag vill ha silvriga märken istället. och det finns tydligen inte?? så vad jag skulle behöva är en närbild på det stora RR märket på sidan och helst på 954RR märket på bakändan. och i ganska bra upplösning. skicka den tilll min mail så skulle jag vara otroligt tacksam för detta. TACK PÅ FÖRHAND

MVH Patrik

Hallå!

Ett tips är att kolla på ebay, där hitar du märken. Även i krom :tummenupp

Firefly

Sporthojsnörd
Gick med
13 Aug 2003
Hoj
Tokgul Fireblade 954 *SÅLD*
patrikplayer skrev:
2046837 Hejsan,nu är det så att jag ska trycka nya dekaler till min honda cbr 954rr-02, och det är för att det bara finns några få färger, och jag vill ha silvriga märken istället. och det finns tydligen inte?? så vad jag skulle behöva är en närbild på det stora RR märket på sidan och helst på 954RR märket på bakändan. och i ganska bra upplösning. skicka den tilll min mail så skulle jag vara otroligt tacksam för detta. TACK PÅ FÖRHAND

MVH Patrik

Du har mail!

BMS

1123,6536,5321
Gick med
20 May 2003
Hoj
Blade-04 Stulen! & CBR XXx Stulen!
Kolla denna sida:
http://www.xtremedecals.com/default...t=1&--woSECTIONSdatarq=186&--SECTIONSword=ww1
Jag beställde dekaler därifrån. Billigt! Har dock ej satt på dom ännu..
/B)

patrikplayer skrev:

MVH Patrik

patrikplayer

Ny medlem
Gick med
7 Oct 2004
Hoj

BMS

1123,6536,5321
Gick med
20 May 2003
Hoj
Blade-04 Stulen! & CBR XXx Stulen!
Det tog ca en vecka att få dekalerna. Dom skickar med Air Mail. Betalade med kreditkort. Kvalitén verkar vara bra, men jag är ingen expert och har inte satt dit dom ännu. Först skall det lackas!
/B)

patrikplayer skrev:
2047029 Tjena..fan va grett. då kan ja beställa därifrån. hur lång tid var det att få de levereat? och verkade det vara god kvalitet på dekalerna??å hur betalade du?

patrikplayer

Ny medlem
Gick med
7 Oct 2004
Hoj
Privat meddelande....

jag har skickat ett privat meddelande till dej...ring eller maila mej så snart du kan . tack....
BMS skrev:
2047092 Det tog ca en vecka att få dekalerna. Dom skickar med Air Mail. Betalade med kreditkort. Kvalitén verkar vara bra, men jag är ingen expert och har inte satt dit dom ännu. Först skall det lackas!
/B)

Nyheter
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM

KTM har lanserat en helt ny...