Krisoffer
Ny medlem
Ja vissa kanske tycker detta är lite dumma frågor men det är snart dags att inhandla min första Mc som blir en supermotard.
Det blir ju A begränsat för min del till sommaren och jag har lite funderingar kring effekt mm.
Är ute efter en motard som är mellan reggad.
Fråga 1, Om jag skulle köpa en motard som är reggad som mellan och ta väck strypningen. Är det någon koll på effekten vid t.ex besiktning eller något liknande som man skulle kunna åka dit för?
Fråga 2, Har inte sådär jätte koll på allt när det kommer till det mekaniska, men skulle det gå att lämna in den till en verkstad för att ta väck strypningen utan en massa prat och registrerings papper? Eller är det så lätt att man skulle kunna fixa det själv?
Fråga 3, Sen är det om vad för motard jag vill ha, är ute efter en runt 40k plus minus någon tusenlapp. Ska ha den som gathoj, helst inte så mycket meck med den. Hade tänkt mig kanske en KTM eller husa. Men skulle gärna vilja veta lite vad ni tycker.
Tack på förhand!
Det blir ju A begränsat för min del till sommaren och jag har lite funderingar kring effekt mm.
Är ute efter en motard som är mellan reggad.
Fråga 1, Om jag skulle köpa en motard som är reggad som mellan och ta väck strypningen. Är det någon koll på effekten vid t.ex besiktning eller något liknande som man skulle kunna åka dit för?
Fråga 2, Har inte sådär jätte koll på allt när det kommer till det mekaniska, men skulle det gå att lämna in den till en verkstad för att ta väck strypningen utan en massa prat och registrerings papper? Eller är det så lätt att man skulle kunna fixa det själv?
Fråga 3, Sen är det om vad för motard jag vill ha, är ute efter en runt 40k plus minus någon tusenlapp. Ska ha den som gathoj, helst inte så mycket meck med den. Hade tänkt mig kanske en KTM eller husa. Men skulle gärna vilja veta lite vad ni tycker.
Tack på förhand!