2528 kr per år, 220 kr i månaden har haft kortet i 6 månader och är 20 år, den står på mig.... Folksam
Nån som har svar på detta;?
Om jag tar ett lån på en ny hoj genom Handelsbanken Finans; kräver de att man måste ha helförsäkrat då eller räcker det med halv?
tjenare hur fan kan en cbr 600 rr kosta så lite?
jag ska köpa en cbr 600 rr -03 och den ligger på 16 000 helår helförsäkring.
och jag är 22 och har haft kortet i 3 år.
:S
Är det billigt eller dyrt med en helförsäkring 1400kr/månaden. På en yamaha R6 -05. 1400kr blir total priset per månad om man slår ut det på 12 månader inkl 6 månader avställt.
Jag är 24 och haft körkort 1år.Halvförsäkring skulle kosta 1200kr/mån och 106kr avställd.
Jag betalar 360kr i månaden/halv åretrunt för min r6 -00. jag är 32år och haft kortet i ett år.Detta är på folksam,det konstiga är att dom ville ha lika mycket för min gamla renault-95a.
Sitter i den sitvationen nu att jag har köpt en R6:a -07.
Ringt runt lite och kollat försäkringar, är 21 år och ska ta kortet nu till sommaren. Salus ansvar ville ha 18.000 per år för halv. 40.000 per år för hel. Helt sjuka summor om jag ska vara helt ärlig, 1 och ½ år sen är ju hojjen betald.
Är det billigt eller dyrt med en helförsäkring 1400kr/månaden. På en yamaha R6 -05. 1400kr blir total priset per månad om man slår ut det på 12 månader inkl 6 månader avställt.
Jag är 24 och haft körkort 1år.Halvförsäkring skulle kosta 1200kr/mån och 106kr avställd.
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|