Liite mer info än så får du nog ge. Vilken röd lampa, vilken modell hoj/system? Bild? När lyser den? går den bra annars?1000 skrev:Har satt på ett halvsystem och då lyser en röd lampa på instrumentpanelen!
Varför?? vad göra??
1000 skrev:Har satt på ett halvsystem och då lyser en röd lampa på instrumentpanelen!
Varför?? vad göra??
1000 skrev:gsxr1000-03:a Med blueflame halvsystem. Det är en varningslampa som säger att insprutningssystemet är satt ur spel. Kan det vara för att jag tagit bort avgasventilen?
PeterM skrev:Samma för mig, jag började misstänka att min TRE-modd spökade lite.
Pinky skrev:Jag ska sätta in en TRE-mod nu i dagarna, vad rekommenderas att göra om lampan lyser
Dr Gixxer skrev:Borde ha något att göra med att avgasventilen att göra.
Jag hade akra slipon på min, och ibland när man körde lite hårdare och sedan slog av gasen så tändes samma lampa men då var det bara att slå av och på tändningen så försvann det, vet fler som fått samma "fel" på sina gixxers, men det skall tydligen inte vara någon fara, men irriterande.
hej jag tror kabeln i styrboxen har nr 31, står nr vid varje kabel där... ryck ur den och rör inte servo motorn så ska du se att den slocknar mvh/pittbull1000 skrev:Har satt på ett halvsystem och då lyser en röd lampa på instrumentpanelen!
Varför?? vad göra??
Plugga ur kabeln som är svart med brun rand på ECUs stora kontakt.
Har du plockat bort SET servomotorn måste du även brygga kontakten med två kablar röd & grå som ansluter servomotorn.
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |
|