TheDude skrev:Stoppa kudden i munnen![]()
Hightuned skrev:Skaffa en sån där gummikula som du spänna fast runt nacken med en läderrem, den kan du ju även han annan glädje av?.
Bikerbitch skrev:Kudden? Då finns det väl trevligare saker att stoppa i munnen.
Nisse Järnet skrev:Fixa sånadär tandskydd då? (Som man bara mosar in i munnen på natten då) En polare har sånt. Ser du ut som en boxare också![]()
anja skrev:jag gnisslar tänderna när jag sover. det har jag alltid gjort, men det verkar ha blivit värre. en vissväcker mig oftare och oftare och klagar på att han inte kan sova, för att jag gnisslar. och på dagarna trycker jag ihop tänderna trots att jag försöker låta bli.
nu känns det som om käk-jävlarna håller på att gå sönder, redan innan sovdax. hjälp, vad ska jag göra? jag tror jag dör. det gör ont.
![]()
![]()
Villee skrev:Fråga tandläkare
Flamma77 skrev:Jag har inte haft råd med bettskena sen jag fick börja betala för tandvården och därmed också haft torr kudde i bra många år...![]()
Om tandläkarbesök inte är ett alternativ, så får man försöka reducera stressnivån. Avslappningsövningar kanske? Ta reda på orsaken bakom symtomet?
Exempel;
Jag dumpade min dåvarande pojkvän och kunde efter ett halvår faktiskt både öppna munnen och tugga utan att det knastrade och smällde i käken!
$noop skrev:Och vad berodde dessa hemska symptomer på då![]()
![]()
Flamma77 skrev:Jo du... du är inne på helt rätt spår?
Men HAN led säkert av att jag inte kunde gapa stort![]()
Jeppa skrev:Eftersom jag är en högljudd sovare... läs snarkare, fick jag en snarkskena tillverkad. Den löser både snark/bett problem.
En s.k. "2 in one" + att man får en sketsexig sängkammarlook oxå. = Ett grymt påtvingat underbett.
Prova detta alla snarkare.... Alternativt, tvinga era högljudda pojkvänner.
Det är ingen underbar upplevelse att tvinga käkarna till en plats man inte trodde var möjlig, men det hjälper,tro mig.... läs min tjeja.
/ Jeppa
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo
Den 8-9 mars arrangeras Adv... |
|
![]() |
MV Agusta firar 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!