Hjälp! Kuggat två B-uppkörningar nu.

cl

Tequila MC
Gick med
5 Jan 2004
Hoj
ZX10R Grön
Pallra dej ner till pubkvällen så ska jag muntra
upp dig. Lite taktiksnack kanske. :fyllisar
Fram till dess.
Boka tid och kör så mycket du kan. :tummenupp

Warburton

73% veterinär
Gick med
20 Oct 2003
Hoj
Ducati 900 SSie
cl skrev:
Pallra dej ner till pubkvällen så ska jag muntra
upp dig. Lite taktiksnack kanske. :fyllisar
Fram till dess.
Boka tid och kör så mycket du kan. :tummenupp
Nästa lördag? Då ska jag på födelsedagsfest så det blir tyvärr svårt... Men tack ändå :).

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MV Agusta F4RC, ZXR950R, ZXR750, ZXR400R, ZX-7R
MikkE skrev:
Det här reagerar jag på! Du kan ju inte hålla på att kläcka ut dig och säga att man är dum i huvudet (verkar ju vara det du syftar på) för att man inte har körkort!
Jag är snart 21 och har varken A- eller B-kort, är jag ett pucko och dum i huvudet då eller!?!?
Ge dig för fan, tror de flesta här på forumet vet hur du är och att du blev bannad för en tid sedan pga sånt snack du skriver i den här tråden.

Warburton: Bara att köra på som du gör när du övningskör. Försök att glömma bort läraren, eller be någon sitta med dig? Lycka till och ge dig fan på att du ska klara det!

Det var en snäll fråga där jag undrade om nånting kommit ivägen för honom. Min bror har inte heller körkort och fyller 26 till sommaren, men han har heller inget behov av det som jag. Jag får ont när jag inte far fram i 100km/h då o då. :tungan
Allting kan hända. Man kanske pluggar, blir arbetslös eller råkar illa ut på annat sätt. Jag har varit hemlös, klå det.
Som sagt, allting kan hända utan att man själv är anledningen till det.

Det var faktiskt vänligt menat med just den frågan.
Varför saknar du körkort då?

Victor

Shake that ass!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Rat-R1. Känns bekant...
MikkE skrev:
Det här reagerar jag på! Du kan ju inte hålla på att kläcka ut dig och säga att man är dum i huvudet (verkar ju vara det du syftar på) för att man inte har körkort!
Jag är snart 21 och har varken A- eller B-kort, är jag ett pucko och dum i huvudet då eller!?!?
Ge dig för fan, tror de flesta här på forumet vet hur du är och att du blev bannad för en tid sedan pga sånt snack du skriver i den här tråden.

MikkE, sluta bry dig om snackpåsar. Du får ju en hjärnblödning om du ska störa dig på att korkat som folk skriver här.
Och som du skriver, man vet ju hur vissa är. Ryck på axlarna och skratta åt töntarna.

Warburton

73% veterinär
Gick med
20 Oct 2003
Hoj
Ducati 900 SSie
Bikerbitch skrev:
Den dagen ni är såhär "trevliga" mot medlemmar som har förlorat körkortet och sitter och grinar över det så ska jag tamefan olla min egen hoj.
Det går finemang att dalta med såna som har klantat sig och tappat lappen, men inte att försöka peppa folk som försöker ta körkort.
Baby. Som tack för din klarsynta genomskådning av en jävligt fuckad mentalitet, så kan du faktiskt få olla min Ducati nästa gång vi ses på två hjul!

Observera att "Baby" är ett bra ord som borde börja användas mer, av alla, till alla. Ett av de bästa faktiskt.

MikkE

Guest
Victor skrev:
MikkE, sluta bry dig om snackpåsar. Du får ju en hjärnblödning om du ska störa dig på att korkat som folk skriver här.
Och som du skriver, man vet ju hur vissa är. Ryck på axlarna och skratta åt töntarna.
Jag hade helt enkelt för mkt tid över för att svara.. ångrar nästan att jag skrev

11:an

Du föds, du dör, resten är ditt eget val
Gick med
12 Jan 2005
Hoj
Yamaha TT600e
Har suttit här och läst inläggen... vill bara skicka en lycka till för nästa uppkörning. Jag vet hur jobbigt det kan vara, har själv tagit några körkort... Men ge inte upp, du kommer att greja lappen!!!!

Warburton

73% veterinär
Gick med
20 Oct 2003
Hoj
Ducati 900 SSie
Tack för lyckönskanden!

Jag var precis ute och körde med min trafikskolelärare och hon tyckte jag körde superbra, så hon gissade också på att det bara var nervositeten som spelade in, så nu bokade vi in en uppkörning med trafikskolan på första bästa tid, så får man se hur det går.

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Warburton skrev:
Baby. Som tack för din klarsynta genomskådning av en jävligt fuckad mentalitet, så kan du faktiskt få olla min Ducati nästa gång vi ses på två hjul!
Observera att "Baby" är ett bra ord som borde börja användas mer, av alla, till alla. Ett av de bästa faktiskt.

Låter übernajs :tummenupp Men bara om du kirrar uppkörningen, tredje gången gillt nu! Kör hårt!

Warburton

73% veterinär
Gick med
20 Oct 2003
Hoj
Ducati 900 SSie
Yes!

Sådärja! Tredje gångel gillt och ni kollar på en man med A- & B-behörighet!

Tack till alla som tipsat och stöttat!

Ses på vägarna!

/Kalle

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Hoj
KTM 990 SMR
Warburton skrev:
Sådärja! Tredje gångel gillt och ni kollar på en man med A- & B-behörighet!

Tack till alla som tipsat och stöttat!

Ses på vägarna!

/Kalle
Grattis killen!

Måste vara grüüümt najs att få höra, "Ja, du är godkänd"!!!?

kör nu mycket i sommar!

Warburton

73% veterinär
Gick med
20 Oct 2003
Hoj
Ducati 900 SSie
Tack! x3

Nej, jag försökte bara slappna av så mycket jag kunde eftersom det var nervositeten som strulade till det för mig de tidigare gångerna!

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Hur gjorde du? Jag har hört att det är stört omöjligt att ta körkort nu för tiden.

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024