Warburton
73% veterinär
Tack!Henkka skrev:Tur det! (Kunde inte minnas att jag visade upp nått handledarintyg när jag tog A kortet)
BTW, Lycka till, tredje gången gillt!
Tack!Henkka skrev:Tur det! (Kunde inte minnas att jag visade upp nått handledarintyg när jag tog A kortet)
BTW, Lycka till, tredje gången gillt!
Nästa lördag? Då ska jag på födelsedagsfest så det blir tyvärr svårt... Men tack ändå .cl skrev:Pallra dej ner till pubkvällen så ska jag muntra
upp dig. Lite taktiksnack kanske.
Fram till dess.
Boka tid och kör så mycket du kan.
MikkE skrev:Det här reagerar jag på! Du kan ju inte hålla på att kläcka ut dig och säga att man är dum i huvudet (verkar ju vara det du syftar på) för att man inte har körkort!
Jag är snart 21 och har varken A- eller B-kort, är jag ett pucko och dum i huvudet då eller!?!?
Ge dig för fan, tror de flesta här på forumet vet hur du är och att du blev bannad för en tid sedan pga sånt snack du skriver i den här tråden.
Warburton: Bara att köra på som du gör när du övningskör. Försök att glömma bort läraren, eller be någon sitta med dig? Lycka till och ge dig fan på att du ska klara det!
MikkE skrev:Det här reagerar jag på! Du kan ju inte hålla på att kläcka ut dig och säga att man är dum i huvudet (verkar ju vara det du syftar på) för att man inte har körkort!
Jag är snart 21 och har varken A- eller B-kort, är jag ett pucko och dum i huvudet då eller!?!?
Ge dig för fan, tror de flesta här på forumet vet hur du är och att du blev bannad för en tid sedan pga sånt snack du skriver i den här tråden.
Baby. Som tack för din klarsynta genomskådning av en jävligt fuckad mentalitet, så kan du faktiskt få olla min Ducati nästa gång vi ses på två hjul!Bikerbitch skrev:Den dagen ni är såhär "trevliga" mot medlemmar som har förlorat körkortet och sitter och grinar över det så ska jag tamefan olla min egen hoj.
Det går finemang att dalta med såna som har klantat sig och tappat lappen, men inte att försöka peppa folk som försöker ta körkort.
Jag hade helt enkelt för mkt tid över för att svara.. ångrar nästan att jag skrevVictor skrev:MikkE, sluta bry dig om snackpåsar. Du får ju en hjärnblödning om du ska störa dig på att korkat som folk skriver här.
Och som du skriver, man vet ju hur vissa är. Ryck på axlarna och skratta åt töntarna.
Sessnan skrev:Men det är bara att göra om ... Du kan inte köra bil!
Warburton skrev:Baby. Som tack för din klarsynta genomskådning av en jävligt fuckad mentalitet, så kan du faktiskt få olla min Ducati nästa gång vi ses på två hjul!
Observera att "Baby" är ett bra ord som borde börja användas mer, av alla, till alla. Ett av de bästa faktiskt.
Grattis killen!Warburton skrev:Sådärja! Tredje gångel gillt och ni kollar på en man med A- & B-behörighet!
Tack till alla som tipsat och stöttat!
Ses på vägarna!
/Kalle
Vad menas?Markus skrev:Hur gjorde du? Jag har hört att det är stört omöjligt att ta körkort nu för tiden.
Warburton skrev:Vad menas?
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |