Hjälp med altenativ till kåpglas "pinsen"

RgOlsson

Ny medlem
Gick med
25 Aug 2003
Hoj
KTM 1290 Superduke R -16
Usch nä.... Det e inte proffsigt Gjort då!!! :p Tycker ja inte om..

^XceeD^

Drive it like you stole it!
Gick med
10 Feb 2004
Hoj
Ingen hoj för tillfället, Cagiva Mito -97 (7 speed) *såld* plus en sketen Yamaha Virago 535 -97 *såld*
mitt blev tillräckligt snyggt..har lugnt kvar d så...ska ända sälja den snart :tungan

Padde

Bacon och ägglikör
Gick med
12 Sep 2003
Hoj
-
^XceeD^ skrev:
mitt blev tillräckligt snyggt..har lugnt kvar d så...ska ända sälja den snart :tungan

Nej, det ska du inte. :hihi

För vi (sacarisas och croc med) ska ut och köra sen när jag och croc får våra körkort.

:)

^XceeD^

Gick med
10 Feb 2004
Hoj
Ingen hoj för tillfället, Cagiva Mito -97 (7 speed) *såld* plus en sketen Yamaha Virago 535 -97 *såld*
Padde skrev:
Nej, det ska du inte. :hihi

För vi (sacarisas och croc med) ska ut och köra sen när jag och croc får våra körkort.

:)

haha....fan då :p..får väl vänta till våren...då ska jag ta mellankort o börja glida på min Virago 535 som jag fick av morsan för några dagar sen :)...får nöja mej me den så länge tills jag har cash till en lite roligare maskin :D

Padde

Bacon och ägglikör
Gick med
12 Sep 2003
Hoj
-
^XceeD^ skrev:
haha....fan då :p..får väl vänta till våren...då ska jag ta mellankort o börja glida på min Virago 535 som jag fick av morsan för några dagar sen :)...får nöja mej me den så länge tills jag har cash till en lite roligare maskin :D

Du går alså från en Mito till en Virago.

Vilken är roligast?

Christoffer.L

Ny medlem
Gick med
16 Jul 2003
Hoj
En blå nia
^XceeD^ skrev:

fick du en virago bara sådär? :3freak

Isf om du ska ta mellankort, sälj cagivan, sälj viragon, då har du ju fasen en ny r6a nästan. :hihi

^XceeD^

Gick med
10 Feb 2004
Hoj
Padde skrev:
Du går alså från en Mito till en Virago.

Vilken är roligast?

Miton e ju duktigt mycke snabbare :D..men viragon går ju mjukt som faen...kardandrivt på den :tungan ..
har ju inte kört viragon så mycke så d e lite svårt o svara på d än...men än så länge så e ju miton roligare :gnissla

Last edited:

^XceeD^

Gick med
10 Feb 2004
Hoj
uggla skrev:
fick du en virago bara sådär? :3freak

Isf om du ska ta mellankort, sälj cagivan, sälj viragon, då har du ju fasen en ny r6a nästan. :hihi

nu e d ju så här att morsan köpte viragon till mej för att hon visste att jag bara kommer köra den ett litet tag tills jag har pengar till en annan..så hennes plan e ju att ta över den när jag tycker den e tråkig..morsan e allt bra smart hon :lol :Bugar..men när jag säljer miton så e jag ju på rätt bra väg till en annan ;)..men nog kommer man ta viragon o köra ut o glida me ngn gång nästa sommar

Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...