husabergrobin
Ny medlem
- Gick med
- 22 Aug 2004
- Hoj
- speed triple 955,minicross 4hjuling can am outlander 800 r xtp ,minmoto
som rubriken lyder har jag problem med att få datorn att hitta den andra datorn,ikonen för den andra datorn får jag fram men sökvägen är felaktig eller du har inte behörighet? har bbb och deras orginalmodem som generar dynamiskt ip men sen är jag inte hundra på hur routern ska konfigureras,och eftersom den inte är bbb orginal så får jag ingen hjälp eller support därifrån.
har läst lite men ena sidan står det si på den andra så? nån som har nån ide,tacksam för tips,kan tillägga att jag körde den enkla setupen och internet funkar bra men som sagt vill ha tillgång till den andra datorn med.
kanske man ska brygga modemet till routern? eller krockar modemets ip med routern? fasen vad kass man är på datorer..........
har läst lite men ena sidan står det si på den andra så? nån som har nån ide,tacksam för tips,kan tillägga att jag körde den enkla setupen och internet funkar bra men som sagt vill ha tillgång till den andra datorn med.
kanske man ska brygga modemet till routern? eller krockar modemets ip med routern? fasen vad kass man är på datorer..........