bosse-l
Gudomlig sporthojare
- Gick med
- 3 Aug 2016
- Hoj
- Kompressormatad Honda CB250N, Triumph Thruxton 900 -13, Kawasaki KLR650 -99, Suzuki GSX750ES -83, Honda CB400N-82, Honda CB250N -79, Honda CB250N -81
Detta låter ut kanon bra, vi får väl se hur det löser sig.Om inte Grandell och Bosse hittar en annan lösning så får jag styra upp en tid med Grandell för upphämtning. Min lilla pickis har rullat 6 mil sen besiktning så den mår nog bra av att rulla några mil. För mig ger det här två saker:
1. Glädjen att hjälpa någon
2. Jag får fortsätta läsa om utvecklingen av bygget
Jag jobbar i Lunda industriområde i Spånga och det vore jäkligt konstigt om man inte kan få iväg en ram därifrån norröver.
Vad som är fint är ju om man kan behålla 250 ramen för då har jag ju en ram i papper till det kommande tänkta turbobygget. I det läget nu dåbjaghhar bättre koll man jag ju utgå från SFRO och börja med att förlänga svingen och göra ett ombyggt fordon.
Ska kolla med dom jag känner om dom passerar Lunda industriområde I sånt fall borde det ju gå att lösa med att L. Mäkinen hämtar ramen och skickar den.Och i östra Norrbotten finns ett hundratal långtradarchaufförer som besöker den stora godsterminalen på Lunda sådär en gång i veckan…