Jag har som vissa kanske vet blivit av med körkortet och nu skulle jag behöva hjälp med att skriva ihop en höjdarsnyftare som hjälper mig få tillbaka körkortet lite tidigare. Vinnande bidrag belönas med en kasse bärs eller nå annat lämpligt
Jag körde 176,6 på 110 väg.
Ganska lite trafik så jag hade vänsterfilen för mig själv.
Perfekt sikt, torrt och soligt.
Polisen sa själv att jag inte på något vis gjort en farlig körning, bara att det gick fort.
Jag jobbar skift så man kanske kan hävda att det är svårt med kollektivtrafik, men arbetsgivarintyg på att jag behöver bilen i jobbet är kört.
Cykeln var lånad, ja vet inte, man kanske kan hävda att den är mycket bättre än min med bättre bromsar, väghållning mm så man vart lite extra gaslad? Eller det är kanske bara dumt?
Skriva att man lärt sig sin läxa och blabla bla??
Man är ju inte så värst bra på att uttrycka sig så det skulle vara toppen om nån som är det kan skriva ihop något och skicka ett PM, eller bara skriva det i tråden.
Tack på förhand!!
Jag körde 176,6 på 110 väg.
Ganska lite trafik så jag hade vänsterfilen för mig själv.
Perfekt sikt, torrt och soligt.
Polisen sa själv att jag inte på något vis gjort en farlig körning, bara att det gick fort.
Jag jobbar skift så man kanske kan hävda att det är svårt med kollektivtrafik, men arbetsgivarintyg på att jag behöver bilen i jobbet är kört.
Cykeln var lånad, ja vet inte, man kanske kan hävda att den är mycket bättre än min med bättre bromsar, väghållning mm så man vart lite extra gaslad? Eller det är kanske bara dumt?
Skriva att man lärt sig sin läxa och blabla bla??
Man är ju inte så värst bra på att uttrycka sig så det skulle vara toppen om nån som är det kan skriva ihop något och skicka ett PM, eller bara skriva det i tråden.
Tack på förhand!!
Last edited: