Hjälp med däcksval

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Någon som vet något halvgrovt däck typ "grus däck" som man fortfarande kan lägga ner ordentligt med. Typ lite grövre än mt 75 däck. Bra fäste är ett måste, skit samma om det bara håller 700 eller nått. ska ändå sälja den nästa sommar. Pris är heller inget problem då farsan har lovat att paja eftersom han dels är skyldig mig pengar dels blev förförad över hur kassa mina är, dom är typ slicks av model nedsmälta telefonlurar.

NSR_MAN

Ny medlem
Gick med
3 Jan 2005
Hoj
ingen nsr längre
prulle skrev:
Någon som vet något halvgrovt däck typ "grus däck" som man fortfarande kan lägga ner ordentligt med. Typ lite grövre än mt 75 däck. Bra fäste är ett måste, skit samma om det bara håller 700 eller nått. ska ändå sälja den nästa sommar. Pris är heller inget problem då farsan har lovat att paja eftersom han dels är skyldig mig pengar dels blev förförad över hur kassa mina är, dom är typ slicks av model nedsmälta telefonlurar.
http://www.comi.se/images/dack/1.jpg kolla på www.comi.se dom har lätt mc däck :tummenupp

tvålen

Sporthojsnörd
Gick med
15 Nov 2004
Hoj
XL650V, GSXR600, GSXR750
Michelin Sirac hade jag på min CRM. Bra fäste och dom verkade hålla bra :tummenupp

Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy