"Vad gör han, har han fått in backen eller?!" In med Tor-Leif som MotoGP-kommentator!Jocke W skrev:Thorleif är ju grym! han bara garvar så fort nån gör bort sig
"Vad gör han, har han fått in backen eller?!" In med Tor-Leif som MotoGP-kommentator!Jocke W skrev:Thorleif är ju grym! han bara garvar så fort nån gör bort sig
amullo skrev:"ojoj, det sladdar vilt för XX när han går på gasen ut ur kurvan" (Om personen överhuvudtaget har liiiite hjulspinn ut ur kurvan)
Han är ju bedrövlig, han garvar ju hela tiden, avbryter sig själv, missar slutet på var tredje mening och låter allmänt som en pundare. Kryper i kroppen på mig varje gång jag hör honom.Jocke W skrev:Thorleif är ju grym! han bara garvar så fort nån gör bort sig
Nyteknik skrev:Det omvända händer lika ofta; någon får ett riktigt släpp/kast och kommentatorerna fortsätter oberört att besvara ett SMS om viktklasser.
magnus_moss skrev:Viasat-sändningarna från SO är ju lysande på just detta. Ser dom överhuvudtaget loppet dom kommenterar?
Förövrigt var detta den roligaste tråden på länge!!
GuBe2 skrev:Visst tyckte jag bättre om dom gamla engelska kommentatorerna som va förr ,
( på Schwantz, Raineys o Doohans tid : e värdelös på namn - någon som kan ? ) - - -
- - men det mesta är bättre än statistikföreläsningarna vi tvingas höra nu.
GuBe2 skrev:Visst tyckte jag bättre om dom gamla engelska kommentatorerna som va förr ,
( på Schwantz, Raineys o Doohans tid : e värdelös på namn - någon som kan ? )
Mattias skrev:Peter Clifford och Dennis Noyes kommenterade i mitten/slutet av 90-talet. Skitbra, tyckte jag.
Aaaah ! BIG THNX !! - - - - - - ( - inga lustiga kommentarer om min ålder , tack ! - )Mattias skrev:Peter Clifford och Dennis Noyes kommenterade i mitten/slutet av 90-talet.
Det var rent FÖRSTKLASSIGT !Mattias skrev:Skitbra, tyckte jag.
GuBe2 skrev:Han körde så kommentatorerna fick gråten i halsen !!!
Va det typ lää-änge sen ?Nyteknik skrev:Toby Moody grät faktiskt i sändning (man märkte att det blev misstänksamt tyst i båset och hans bisittare fick ta över en stund) när McWilliams körde så hårt på Queens university of Belfast TSR-Hondan i 250 att han vurpade några svängar innan målgång. Tyvärr vet jag inte vilket år eller vilken bana det var - synd eftersom jag gärna skulle se det igen. Det var ett sjujävla race där McWilliams hade kört ifrån större delen av fältet på sin privathoj.
Mattias skrev:McWilliams-grejen borde ha varit 97 eller 98.
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|