Goodstuff skrev:Barry Sheene apade bara efter sin stallkamrat Graham, har glömt förnamnet, som var först med att ha cigghål i hjälmen.
Hål i hjälmen framför munnen, så att man kan röka på gridden. Kungligt.Nyteknik skrev:"cigghål i hjälmen"
Ja , på sidorna. Så "det ryker ur örena !"Nyteknik skrev:"cigghål i hjälmen"
valmers skrev:Hål i hjälmen framför munnen, så att man kan röka på gridden. Kungligt.
Lagom coolt när man vet vad Barry Sheene dog av...Nyteknik skrev:Ha ha - det vore verkligen ascoolt om någon förare i MotoGP hade för vana att röka på gridden. Sedan fimpa på banan.
Var kan man hitta FIM's reglemente? Nån som vet?Torkel skrev:Lagom coolt när man vet vad Barry Sheene dog av...
En annan groda (inte kliché) är när de svarar på SMS om hur man bär sig åt för att börja köra RR. Aldrig att www.roadracing.se nämns inte! Nädå, utan det är Svemos hemsida som dras fram...
ps. såg förresten att de har publicerat reglerna för NSB i går: http://www.svemo.se/sektion/roadracing/reglerRR.asp
Det är väl bara att skicka ett sms vid nästa tävling och tippsa dom om www.roadracing.seTorkel skrev:En annan groda (inte kliché) är när de svarar på SMS om hur man bär sig åt för att börja köra RR. Aldrig att www.roadracing.se nämns inte! Nädå, utan det är Svemos hemsida som dras fram...
Jag har skickat SMS en gång men det brydde de sig inte om så då får det vara bra med det! Jag är JÄTTELÅNGSINT!tl1000s skrev:Det är väl bara att skicka ett sms vid nästa tävling och tippsa dom om www.roadracing.se
Torkel skrev:Jag har skickat SMS en gång men det brydde de sig inte om så då får det vara bra med det! Jag är JÄTTELÅNGSINT!
Nyteknik skrev:Dennis Noyes och Toby Moody i kommentatorbåset - bättre kan det inte bli.
racerskalman skrev:Jo, Keith Huewen och Julian Ryder som kommenterade i slutet av 80- å början av 90-talet...
Nyteknik skrev:-98 tror jag.
Det var i alla fall året då hans TSR var lackad som stars-and-stripes.
-97 tror jag inte han körde TSR Honda.
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |