Hjälp med mp3:or

Mr. Red

Åksugen
Gick med
20 Jun 2004
Ort
Alnarp
Hoj
VFR 750F
Hej!
Har lite problem med att spela upp mp3:eek:r i winamp. Har skaffat iTunes för att kunna tanka min iPod, men har bestämt mig för att gå tillbaka till winamp för musiklyssnande. Är döless på iTunes. Problemet är nu att winamp bara loopar samma låt i spellistan, den går inte runt. Någon vänlig själ som vet vad gör man åt det?
 

Mackis

Ny medlem
Gick med
14 Sep 2005
Ort
Karlstad
Hoj
Tomt
Kan det vara så enkelt att du kommit åt knappen "repeat" i winamp? Brukar befinna sig på högra sidan brevid själva "fönstret"

Annars kan du alltid prova att lägga till alla låtar igen, kan vara nått sådant med.
:va
 

ch_yzf

Sporthojsnörd
Gick med
14 Jan 2005
Ort
Finland
Hoj
Yamaha Thunderace, Gammelhonda
Hmmm… :va ditt problem kan jag inte hjälpa dig med men jag rekommenderar verkligen något annat program istället för itunes…. Det har bara jävlats med mig och äter en massa resurser av datorn…och int får man kopiera och ha sig heller:huvet
kör med VLC och floona (jag tror att programmet till ipodden heter så) istället nuförtiden och har full kontroll över datorn och ipoden!:yoparty

Finns det förresten någon officiell Ipod tråd? Skulle själv nämligen vilja veta om någon känner till nåt bra program att ändra teman och etc. i Ipodden??:va

Slutar spamma din tråd när den officiella Ipodtråden dyker upp!:gnissla
 

bissmark

Same Shit, different Day...
Gick med
9 Aug 2003
Ort
Tyvärr söder om Hallandsåsen
Hoj
Ärr6 räjjs, 2x minikina
Hmmm… :va ditt problem kan jag inte hjälpa dig med men jag rekommenderar verkligen något annat program istället för itunes….

Slutar spamma din tråd när den officiella Ipodtråden dyker upp!:gnissla
Inte för att vara otrevlig men jag tycker du ska läsa det första inlägget en gång till. Hela inlägget denna gången...
 

ch_yzf

Sporthojsnörd
Gick med
14 Jan 2005
Ort
Finland
Hoj
Yamaha Thunderace, Gammelhonda
Inte för att vara otrevlig men jag tycker du ska läsa det första inlägget en gång till. Hela inlägget denna gången...

Jo… läste nog inlägget, men svaret mitt blev lite på hälften... Mitt fel:rodnar , deletade tydligen ett par meningar när jag ”smajlade” inlägget!
Skulle påpeka i inlägget att winamp har betedde sig mycket tokigt åt mig med efter byte från itunes => winamp => och slutligen ett fungerade koncept med VLC och Floola (så heter programmet ju:fakta ).

Åt mig så spökade winamp genom att ta upp en massa resurser och ladda halva spellistor...:va så jag fick rekommenderat för mig att köra med dessa program istället och dessa har fungerat perfekt!:tummenupp
 

Mr. Red

Åksugen
Gick med
20 Jun 2004
Ort
Alnarp
Hoj
VFR 750F
får väl börja köra mp3:eek:rna i VLC också, har bara brukat titta på film i det...
 
Nyheter
Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...

GGN-träning med Stark Varg!

Nu gäller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?

Efter en längre tids förhan...

Top