off
Ny medlem
- Gick med
- 7 Jul 2010
- Hoj
- Suzuki SV1000S -03, Honda CBR600 F3 -97, Hyosung GT 650 -09, BMW f650 -99, BMW K75 - 94, Honda CBR 125R -04
Har ny bestämt att min bil är för dyr att ha kvar då den mest står och samlar damm... Det är en mazda rx8. Inte den dyraste bilen i världen men som 22åring utan fast jobb är den ganska dyr. Hade även en bmw 316 som vinterbil. Verkligen börjar komma ikapp och känner att det inte är hållbart att förstöra kapital genom att låta det stå. (speciellt eftersom jag använder hojen mest)
Nu letar jag efter en okej bruks bil för runt 50.000kr som inte dricker så mycket men ändå ser helt okej ut och är lite rolig, Typ bakhjulsdrivet. Inte för gammalt och gått till ca 14-15 tusen mil.
Kollat på ett par bmw bilar i 3 serien. Helt okej men är rätt dyra och ser okej ut, inte jätte roliga men funkar.
Någon som har något annat roligt man kan kolla på som man kanske inte tänkt på tidigare?
Nu letar jag efter en okej bruks bil för runt 50.000kr som inte dricker så mycket men ändå ser helt okej ut och är lite rolig, Typ bakhjulsdrivet. Inte för gammalt och gått till ca 14-15 tusen mil.
Kollat på ett par bmw bilar i 3 serien. Helt okej men är rätt dyra och ser okej ut, inte jätte roliga men funkar.
Någon som har något annat roligt man kan kolla på som man kanske inte tänkt på tidigare?