bushoj
Ny medlem
jag tog mitt på arres, men tycker också att de sög, men hur går det med kortet? har du bestämt vilken skola det blir?
Hellu!
Jag är i full gång med körkortet och lyckades igår fixa en tid den 22:e juli i Linköping men det känns som det vore bra att ta några lektioner innan dess då körskolorna antagligen har ganska bra koll vad det är provledaren kollar på.
Jag tog B-kortet hos örnedahls och det var kanon, Håkan (Gubben) är på semester nu annars hade jag garanterat valt honom. Men ni verkar nöjda med Hanssons så det är är värt att kolla upp. Arres har jag inte hört mycket positivt om så de är inte aktuella.
Problemet är att jag inte hittar ett skit i linköping och dessutom måste köra upp på farsans 1100 då min 600 inte är kvalificerad. Det känns lite surt men det fanns inga tider här i norpan innan september och så länge kan jag inte vänta. Det får helt enkelt bära eller brista.
/P
Jag har hört mkt bra om Helens, det enda jag kan bidra med där. Tjejen tog sitt B-kort där och gillade dem skarpt.
När hon tog hojkortet nu -09 så var det dock fullt, så det landade hos Axelheds.
Tyckte de var bra tror jag, engagerade och trevliga och verkade vilja det bästa. Ställde upp med tider på helger och när det krisade lite mot slutet.
Det enda jag reagerade på var att jag kanske tyckte att det lärde ut lite "fel", men det gäller nog alla trafikskolor verkar det som efter att ha stött på många me dnytagna körkort som fått lära sig samma saker.
Så.. Axelheds och Helens är mina bidrag!
Just de två skolorna har ju lite samarbete med bl.a. riskutbildningarna. Det gjorde ju att det blev lite fler möjligheter till kurstillfällen eftersom det är fler utbildare tillgängliga.
Jag tog mitt A-kort på Axelhed förra året men även CE-kortet tog jag där. Nu har jag fått sambon att ta hojkort o hon börjar på axelhed i början på Maj.
Rekommenderas varmt mao!
Så ser du till att det blir en rolig supermotard till henne och ingen töntig virago 535 va?
Hehe, om jag ändå kunde övertala henne till det. Har bara ett ess i rockärmen kvar o det är att hon får prova ordentligt när hon känner att hon kan köra skapligt. Annars lutar det åt en Er6:a.. ingen Virago hursomhelst.. får väl ses som en halv seger ändå..
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|