Hjälp mej med namn på filmer!?

R1kard

#90 R6 Cup
Gick med
25 Feb 2007
Hoj
R6 2014
Tjoosan!

Jag vill ha lite namn på filmer som handlar om att alla på jorden ska dö av någon orsak tex. strålning eller någon naturkatastrof. Skriv alla som ni vet!

Jag skulle speciellt vilja veta vad en film heter som handlar om att alla har fått strålning i sej och ska dö, så får man följa några mariner i en U-båt. Sen är där en som kör runt i sin Ferrari på en bana dem sista timmarna i hans liv.

Väldigt tacksam för svar :)
tack tack

R1kard

#90 R6 Cup
Gick med
25 Feb 2007
Hoj
R6 2014
K-19 the widowmaker? :confused:

Nej det är inte den filmen jag är ute efter, det är en nyare film...nästan det enda jag kommer ihåg är att han kör en ferrari från ungefär -95 eller -96. Och i denna filmen så dör faktiskt alla på jorden om jag inte minns helt fel.
Ingen som vet vilken jag menar :tungan ?

Jag kommer ihåg att dem som fanns i U-båten levde när alla var döda eftersom dem inte hade blivit träffade av strålning, så dem skulle gå upp ur u-båten med speciella dräckter som strålningen inte gick igenom och kolla. När dem var uppe och kolla var alla döda. Sen när dem skulle gå tillbaka till u-båten fastna den ena med sin dräckt som gick isönder och han fick då strålning i sig. Men han sa inget och sen efter hand började folk dö i u-båten också. En som fanns med i u-båten lämnade båten i en rodbåt när han fick veta att han skulle dö.

Ingen som vet vilken jag menar nu då :tungan hehe

Last edited:

Bärgren

Förtidspensionerad bonnläpp
Gick med
30 Jul 2005
Hoj
Sykkeljävel, RS250, RD500 och CBR600RR
2960862 Nej det är inte den filmen jag är ute efter, det är en nyare film...nästan det enda jag kommer ihåg är att han kör en ferrari från ungefär -95 eller -96. Och i denna filmen så dör faktiskt alla på jorden om jag inte minns helt fel.
Ingen som vet vilken jag menar :tungan ?

Jag kommer ihåg att dem som fanns i U-båten levde när alla var döda eftersom dem inte hade blivit träffade av strålning, så dem skulle gå upp ur u-båten med speciella dräckter som strålningen inte gick igenom och kolla. När dem var uppe och kolla var alla döda. Sen när dem skulle gå tillbaka till u-båten fastna den ena med sin dräckt som gick isönder och han fick då strålning i sig. Men han sa inget och sen efter hand började folk dö i u-båten också. En som fanns med i u-båten lämnade båten i en rodbåt när han fick veta att han skulle dö.

Ingen som vet vilken jag menar nu då :tungan hehe
Näe, men den måste fått ett lyckligt slut. :)

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA