Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
men vafan läs vad jag skriver. köp en ny borr och TRYCK INTE hårt.
Trycket dödar inga borr.
Det är värmen som gör det,dvs farten.
Ja.
Som fan!
![]()
Check. Jag ska köra den mjuka mysiga linjen i morgon.
Så långsam fart på maskinen och ett lätt tryck är framgångsreceptet alltså! I morgon ska taket få smaka duktigt.
Njä, tryck på och ge fan i att komma för fort är receptet.
Njä, tryck på och ge fan i att köra för fort är receptet.
men vafan läs vad jag skriver. köp en ny borr och TRYCK INTE hårt.
inte idiottrycka det har väll aldrig hjälpt? Lagom och välriktat våld lönar sig alltid bäst!Njä, tryck på och ge fan i att köra för fort är receptet.
Nu håller vi isär begreppen.
Slagborrmaskiner är skit,oavsett märke.
Borrhammare är grejen.
.
Trycket dödar inga borr.
Det är värmen som gör det,dvs farten.
2500? Nja de e 1/3 av vad batteridriven hilti/millwake/makita kostar.. de e väll va en b&d kostar ungefär?Måste tyvärr meddela som säkert någon nämnt. Det är en sjuhelvetes skillnad på grejer från Rusta jämfört med saker som kostar 2500kr. Jobbade en sommar på byggvaruhus o köpte mig en fin betongborr med tillhörande borr. Nu är allt som "smör".
Sen har många väggar 2 skikt, ett lite mjukare och ett som kan vara sjukt jävla hårt!
Men som sagt, ovan nämda metod funkade på den väggen också...
(kanske jobbiga 2500kr att lägga, men den lär hålla 10år till! Kalla det en investering, ifall nån frågar hehe) Sen dess har jag fått komma o borra hos grannen varje helg![]()
2500? Nja de e 1/3 av vad batteridriven hilti/millwake/makita kostar.. de e väll va en b&d kostar ungefär?
och vist b&d är bättre än meec ,som jag just nu renoverar sommarstugan med, jävla junk klena och kort batteritid lång ladningstid. (tack farsan för att du e så dumsnål..)
Men skilnaden mellan b&d och proffsaker är stoooor.
Lycka till.. själv har jag försökt sova i 2 dagar nu... e som en zombie men kan inte somna och imorn har jag arbetsintervju.. jippie kaje maddafakka lixom..en maskin me kasst slag som dör av för mkt tryck och hårt material kan bli för varmt för borren också, inte bara hastighet som spelar in..
I och med att dom första hålen gick att borra så har du förmodligen bränt borren. Bara att prova vad som funkar..
fan va tråkigt jag måste ha som skriver om det här mitt i natten.. godnatt.
Nya Indian Pursuit Elite
Screenshot Indian Motorc... |
|
Icons of British Originality
Åtta team från åtta länder ... |
|
![]() |
BMW presenterar R 12 G/S
BMW Motorrad har presentera... |
![]() |
Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning
Den europeiska branschorgan... |