Hjälp mig för fan!!

Mr Lang

Medlem
Gick med
10 Jan 2004
Hoj
Suzuki Bandit 1200 -02, Monark 1256
:confused: Jag ska på blinddate på tisdag :tuttar . Det är en tjejkompis som ville leka "match maker" o jag är ju inte den som är den. Har snackat lite med tjejen ifråga o gjort upp en tid o plats där vi ska ses och om vädret tillåter så blir det väl en glass i solen, men va fan ska man snacka om??? Man vill ju inte verka helt tappad bakom ett HD-styre... :3freak

Kom igen nu alla don Juans och vardags-casanovor... Ge mig tips, vem vet det kanske är en snygg och trevlig tjej som man vill träffa igen.

RoLLER

Monsieur Sub Cinq™
Gick med
28 Jun 2003
Hoj
Yamaha FZ8-n
Apambulans skrev:
:confused: Jag ska på blinddate på tisdag :tuttar . Det är en tjejkompis som ville leka "match maker" o jag är ju inte den som är den. Har snackat lite med tjejen ifråga o gjort upp en tid o plats där vi ska ses och om vädret tillåter så blir det väl en glass i solen, men va fan ska man snacka om??? Man vill ju inte verka helt tappad bakom ett HD-styre... :3freak

Kom igen nu alla don Juans och vardags-casanovor... Ge mig tips, vem vet det kanske är en snygg och trevlig tjej som man vill träffa igen.

Undvik att prata om S&M lekar det FÖRSTA du gör.

Mr Lang

Medlem
Gick med
10 Jan 2004
Hoj
Swedie skrev:
Vädret? Hur många barn hon vill ha? Vem betalar glassen?

Ja , om det regnar så är det kanske inte så mysigt att käka glass. Barn? vad är det... :confused: Jag betalar såklart allt..*BLING BLING*

Mr Lang

Medlem
Gick med
10 Jan 2004
Hoj
Även tjejer/kvinnor får komma med tips på hur man får en flicka på fall för jag är skitkass... :(

RoLLER

Monsieur Sub Cinq™
Gick med
28 Jun 2003
Hoj
Yamaha FZ8-n
Apambulans skrev:
Även tjejer/kvinnor får komma med tips på hur man får en flicka på fall för jag är skitkass... :(

Sätt dig så nära henne som möjligt osså viskar du i hennes öra samtidigt som du slickar där. "Ohhh.... Touch my tralala..." Med så mörk röst som möjligt. Det funkar alltid!

Mr Lang

Medlem
Gick med
10 Jan 2004
Hoj
RoLLER skrev:
Sätt dig så nära henne som möjligt osså viskar du i hennes öra samtidigt som du slickar där. "Ohhh.... Touch my tralala..." Med så mörk röst som möjligt. Det funkar alltid!

Ok, det ska jag pröva. Tack! Mera tips...!!! :banana

MikkE

Guest
ta det som det kommer bara.

prata om intressen, mat, det man inte tycker om, det man tycker om bla bla bla

granted79

Guest
Apambulans skrev:

oroa dig inte vad du/ni ska snacka om.... känns det bra från början så flyter det bara på om ni känner att ni trivs med varann ta det bara coolt så blir det hur bra som helst,o var inte nervös dom kan känna på sig sånt o ddå kan det bli pinsamt!!
lycka till nu! :tummenupp :tuttar

Ghost

B.C.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Husa 501 -02, SD R -10
granted79 skrev:
oroa dig inte vad du/ni ska snacka om.... känns det bra från början så flyter det bara på om ni känner att ni trivs med varann ta det bara coolt så blir det hur bra som helst,o var inte nervös dom kan känna på sig sånt o ddå kan det bli pinsamt!!
lycka till nu! :tummenupp :tuttar

Skulle lätt sätta pengar på att hon oxå är nervös...

Mr Lang

Medlem
Gick med
10 Jan 2004
Hoj
Jag kommer iallafall vara skitnervös, tror jag. Hoppas bara att det är en trevlig och intressant tjej så att man inte tröttnar efter tio minuter och bara vill åka båge istället...

Man får väl försöka å spela mr Cool... :cool:

Jag tror hon är nåt år äldre än mig men jag vet inte säkert...

granted79

Guest
Apambulans skrev:
Jag kommer iallafall vara skitnervös, tror jag. Hoppas bara att det är en trevlig och intressant tjej så att man inte tröttnar efter tio minuter och bara vill åka båge istället...

Man får väl försöka å spela mr Cool... :cool:

Jag tror hon är nåt år äldre än mig men jag vet inte säkert...

klart du e nervös men säg det direkt till henne då så bryter du isen så kommer hon förmodligen också säga att hon e det så skrattar ni lite sen så ligger ni o kelar på en strand o du får smaka lite :tuttar :tummenupp

Mr Lang

Medlem
Gick med
10 Jan 2004
Hoj
granted79 skrev:
klart du e nervös men säg det direkt till henne då så bryter du isen så kommer hon förmodligen också säga att hon e det så skrattar ni lite sen så ligger ni o kelar på en strand o du får smaka lite :tuttar :tummenupp

Ja, det vore ju ett drömscenario. Jag kan ju alltid pröva o säga det, det kan ju inte bli sämre iaf...

Det var inte många erfarna tjej-omkull-vältare här inte. Sitter ni bara inne o kolla på www.hotmale.com hela dagarna... när ni inte är ute o putsar på mc:n förstås

Långa farbron

Yster tokfrans
Gick med
4 Mar 2004
Hoj
Trehjuling
Apambulans skrev:
Ja, det vore ju ett drömscenario. Jag kan ju alltid pröva o säga det, det kan ju inte bli sämre iaf...

Det var inte många erfarna tjej-omkull-vältare här inte. Sitter ni bara inne o kolla på www.hotmale.com hela dagarna... när ni inte är ute o putsar på mc:n förstås

Nej vi kollar på riktiga tjejer :7peta Sen är vi gryma på att fälla tjejer bara för att vi har gjort alla fel som finns och lärt oss något av det.
Så ut o gör bort sig nu :fatta!

Du vet friskt vågat dubbelt så mycket förnedrad :tungan

Men ärligt , var dig själv och var ärlig,och ta det inte så allvarligt man skulle ju tro att du skall gifta dig,vänta tills du får se vad det är förnågot innan du slår på charmen enl min erfarenhet så finns det en andledning till att hon går på blinddate.

Fula farbron

Blackninja

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Superfast
Ta med blommor:) en liten sommarbukett skadar aldrig

Sen låt henne babbla på:) Om hon inte pratar så mycket så tjata inte i nervositet, utan bara ta det lugnt ett tag, sen kommer hon börja prata

Mr Lang

Medlem
Gick med
10 Jan 2004
Hoj
Långa farbron skrev:
Men ärligt , var dig själv och var ärlig,och ta det inte så allvarligt man skulle ju tro att du skall gifta dig,vänta tills du får se vad det är förnågot innan du slår på charmen enl min erfarenhet så finns det en andledning till att hon går på blinddate.

Fula farbron

Jag har enligt ett par säkra källor att hon ska vara fin. Sen är ju smaken som baken så det är ju inte säkert att hon är min typ. Det ska iaf bli trevligt att komma ut och träffa lite av det motsatta könet när man är nykter. Det händer ju inte varje dag...

Wish me good luck :)

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...