Hjälp mig för fan!!

Jokela

Guest
Mingves skrev:
Hadde för mig att det hette DVDA i filmen orgasmo....... :hihi

///M

Haha sicken film Orgasmo! Double Vaginal Double Anal...hon är inte så fräsch hon som kommer instampandes :3freak

Mr Lang

Medlem
Gick med
10 Jan 2004
Hoj
Suzuki Bandit 1200 -02, Monark 1256
sharpedge skrev:
Att det kändes stelt är väl inte så konstigt... Ingen av er visste väl hur ni skulle säga hejdå, en kram eller ett handslag eller bara ett hejdå och "vi hörs".
Lycka till!!

Ja och så tog vi ju avsked i bilen och då blir det ännu mer besvärligt att göra nåt. Det var lite tråkigt att hon inte frågade mer om mc:n å sånt... Ska inte tjejer smälta som smör i solsken o få "snigelspår" i trosorna när man säger att man åker hoj? Det trodde iallafall jag... :D

Långa farbron

Yster tokfrans
Gick med
4 Mar 2004
Hoj
Trehjuling
Apambulans skrev:
Ja och så tog vi ju avsked i bilen och då blir det ännu mer besvärligt att göra nåt. Det var lite tråkigt att hon inte frågade mer om mc:n å sånt... Ska inte tjejer smälta som smör i solsken o få "snigelspår" i trosorna när man säger att man åker hoj? Det trodde iallafall jag... :D

Nja det beror på vilken typ av tjej det är,Sen kommer ju frågan hur vet du att hon inte fick det??? :tungan
Själv föredra jag om dom inte älskar hojen utan gillar mig istället.För vem som helst kan ju köpa en hoj. :7peta Och sen är det inte roligt att behöva skjutsa jämt.

Sen är "dom" ju inte som "oss" när det gäller saker utan "dom" är mer för känslor och subtila budskap ,typ kan inte VI gå och handla mat,som i själva verket på mansspråk betyder -Gå och handla.

En hoj impar sällan på en kvinna så länge hon inte själv har ett hojintresse har hon inte det så upplever hon det oftas som farligt pga att allllla kör ihjäl sig.

I övriga fall rekomenderar jag att lära in en del av deras poängsystem som handlar om att säga rätt saker vid rätt tillfälle till rätt person och poå rätt sätt.Sen får man öva några år på att hitta rätt... :lol

Sen vid avsked i trånga utrymmen som bilar gaderober och dylikt rekomenderar jag "den lätta touchen taktiken" ett lätt smekning eller tag om/ av överarmen betyder att jag finns här om du vill.Var bara noga med att mäta reaktionen på denna taktik/test.En lätt rörelse framåt är bra KAN betyda kyss mig...men inte säkert hon kan finta med en kram,rörelse bakåt .....inte bra.

Last edited:

Mr Lang

Medlem
Gick med
10 Jan 2004
Hoj
Suzuki Bandit 1200 -02, Monark 1256
Långa farbron skrev:
Sen vid avsked i trånga utrymmen som bilar gaderober och dylikt rekomenderar jag "den lätta touchen taktiken" ett lätt smekning eller tag om/ av överarmen betyder att jag finns här om du vill.Var bara noga med att mäta reaktionen på denna taktik/test.En lätt rörelse framåt är bra KAN betyda kyss mig...men inte säkert hon kan finta med en kram,rörelse bakåt .....inte bra.

Haha, den där smek-taktiken får jag ta o pröva... :tummenupp

Hur skulle detta gått om man inte haft Sporthoj.com... :)

UltraMarine

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Inga märkvärdiga saker
Nu bjuder du ut henne på picnic med hojjen - låna ihop skinnställ o hjälm åt henne - ger garanterat önskat resultat. :tummenupp

Ålder? - om bara 3 år är du ikapp ;)

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...