hjälp mig göra mitt forum större

Dalle91

Ny medlem
Gick med
3 Feb 2008
Hoj
Aprilia rs125 -03 med trimpipa
tack för alla trevliga och faktist riktigt otrevliga svar :) då slipper jag ju bryta mot reglerna och bumpa :) så de är bara att fortsätta att klaga om ni verkligen inte har nått annat att göra. till exempel att arbeta. jag kräver inte att alla ska gilla forumet men alla forum började smått. tror ni att sporthoj var störst i sverige första dagen eller?? isåfall bör ni gå om grundskolan för där lärde man sig att det inte funkar så.

Gös i agenthatt

Live hard, Paul Young
Gick med
29 Jul 2007
Hoj
Årsmodell, Märke och modell
tack för alla trevliga och faktist riktigt otrevliga svar :) då slipper jag ju bryta mot reglerna och bumpa :) så de är bara att fortsätta att klaga om ni verkligen inte har nått annat att göra. till exempel att arbeta. jag kräver inte att alla ska gilla forumet men alla forum började smått. tror ni att sporthoj var störst i sverige första dagen eller?? isåfall bör ni gå om grundskolan för där lärde man sig att det inte funkar så.

"Arbeta"?
"Grundskola"?
Wtf?

Bullten

Ny medlem
Gick med
3 May 2007
Hoj
Ch Racing 05(såld) SV 650
tycker alla borde göra en insatts o regga er på dalles forum :p tar högst 2 minuter o sen slipper ni se "skiten" igen :tummenupp

Limez

Liten pinne kittlar bättre än stor stock
Gick med
10 Jun 2005
Hoj
Kronans gröna, inga växlar, fotbroms
Om du nu vill att folk ska registrera sig så borde du göra "registrera-knappen" lite större, och inte ha en jätteliten knapp högst upp i högra hörnet som man knappt ser.

grömpa

lightdesiger
Gick med
26 Jun 2005
Hoj
Harley bygge
Sluta tjata och vara tjuriga !
VISA LITE RESPEKT !

Killer har jort ett fint forum men behöver medlemar RESPEKTERA DET ISTÄLLET FÖRATT FJANTA !

Som Gös i agenthatt:s fjantiga och onödiga inlägg. Försöker du vara rolig så kan du veta att du har misslyckats. !

VAR TYST OM DU INTE GILLAR FORUMET ISTÄLLET FÖRATT TJATA !

Att inte Admin i dethära forumet rensar trådarna från onödiga inlägg:S Hela Sporthoj skulle behöva en uppstyrning. !

varför så bitter du är moderator på det coolaste forumet ever :va

Dalle91

Ny medlem
Gick med
3 Feb 2008
Hoj
Aprilia rs125 -03 med trimpipa
ja kör aprilia... snart och jag är medlem här för att lära mig. och jag tror att nästan alla medlemmar kör hoj...

tHOORd

Ny medlem
Gick med
9 May 2006
Hoj
Emmaljunga -09
Har folk sålt pengarna och tappat smöret eller? Nej, jag vill inte registrera mig på ett jävla skitforum och Ja, jag tänker kalla det för ett skitforum utan att gå in och titta på det.

AirVcool, klämde du bollarna vid födseln eller? Du låter ju minst sagt upprörd..

Limez

Liten pinne kittlar bättre än stor stock
Gick med
10 Jun 2005
Hoj
Kronans gröna, inga växlar, fotbroms
och Ja, jag tänker kalla det för ett skitforum utan att gå in och titta på det.

Grattis, du har just konstaterat ett faktum utan att behöve slösa så mycket på din "internettid"

:rolleyes: :D :) :tummenupp

NSR125_94

Njuubie
Gick med
31 Dec 2006
Hoj
Honda NSR 125 -98 ||| Honda cr 250 -91
Har folk sålt pengarna och tappat smöret eller? Nej, jag vill inte registrera mig på ett jävla skitforum och Ja, jag tänker kalla det för ett skitforum utan att gå in och titta på det.

AirVcool, klämde du bollarna vid födseln eller? Du låter ju minst sagt upprörd..

Nej men alla här verkar fan ha MENS. Alla surar över att nån vill få ett bra forum klagningar hit och dit HELA TIDEN !

Ni kan väll bara hålla käften istället.

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...