Hjälp mig hitta fin hoj...tips tack

Biltmore

Blood Group: Red
Gick med
9 Aug 2004
Hoj
R1 -06 50:th Aniv.
Nu är det fan brådis! :gnissla
På torsdag ska jag åka till Gotland..& jag har ingen hoj...däremot pengar.:tuttar

Har kollat blocket så ögonen går i kors..tittat på diverse VRAK (vad fan gör folk med sina hojar??) :mad: börjar snart ge upp.
Hojar jag har på listan är: ZX9R, CBR900RR (>00), Ducati 748/916, GSXR1000 mfl.

Den får max kosta 50.000:- & skall vara fin.

Kom igen! ge mig tips! tips som leder till köp...får åka på bönpallen..eller nått. :rolleyes:

Du kanske ska sälja din..eller känner nån som ska...

Speedy

Potatoesmc.com
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR1000 -06, svart, snabb
Ska du hitta en FIN hoj för dom pengarna lär du få leta ett tag och framför allt vänta till hösten...:D

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
Jag upplevde samma problem förra året vid den här tiden. Mossbevuxna sjölik som man inte skulle ta i med tång. Jag undrar också vad fan folk gör med sina hojar.

Dessvärre finns det ju inte så mycket hojar som är nåt att ha för 50'. Det blir ju Blejdar och sånt, men då kunde du ju ha behållt den du hade.

Jag såg en GSX R1000-05 för 68', köp den.

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Jag säljer min med öhlinare för 100k. Då kan du besöka varenda rauk på hela Gotland :D

KidNasty

Inte bara tuffa killar som har tatuering
Gick med
19 Apr 2006
Hoj
Hojlös... Men drömmer om en R1-07 eller nyare.
Som mattias skrev här uppe.. En GSXR 1000-05 för 68..

Arnesson

Glad amatör
Gick med
6 Jun 2004
Hoj
CBR 929 Hästhage Ed.
Jag köpte en CBR929 som jag är nöjd med, men jag har endast kört ZX9R 1998 innan, så inte så mycket att jämföra med. Men en sån får du ju för mindre än 50 i fint skick och jag är iaf nöjd med den. Du kan säkert få en 954 med om du prutar bra.

Men i den prisklassen så ger ju en 10k extra väldigt mycket mer hoj (samt oftast högre försäkringar etc.). Men kan kanske vara värt det?

Victor

Shake that ass!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Rat-R1. Känns bekant...
En Suzuki 750R -02 med en halvtaskig omlakering på ena sidan för 43K kanske passar? Köp min för den samlar mest damm nu.

Biltmore

Blood Group: Red
Gick med
9 Aug 2004
Hoj
R1 -06 50:th Aniv.
Jösse...nästan rätt!

Efter en jävla massa stolpskott till bågar (& ägare med för den delen) hittade jag min nästa baby idag!

Det blev en Triumph Daytona...& den är gul!

Tarasus

Ny medlem
Gick med
29 May 2007
Hoj
Gsx-R 1100 -86 (såld)
Förstår inte varför folk sätter sånna priser, tittar man på blocket så råder det inte direkt någon brist på hojjar och folk funderar varför dom inte får sälja :va

Finns hojar som gått 5-6000 mil som ligger på samma pris som en hoj som inte ens rullat halva sträckan utav samma årsmodell. Köper hellre en något äldre hoj som gått under 2000 (mitten, slutet på 90talet) än en 05:a som rullat 6000 (rent generellt, kan skilja från fall till fall).

changco

Trasig posör.
Gick med
8 Jul 2006
Hoj
jo
Förstår inte varför folk sätter sånna priser, tittar man på blocket så råder det inte direkt någon brist på hojjar och folk funderar varför dom inte får sälja :va

Finns hojar som gått 5-6000 mil som ligger på samma pris som en hoj som inte ens rullat halva sträckan utav samma årsmodell. Köper hellre en något äldre hoj som gått under 2000 (mitten, slutet på 90talet) än en 05:a som rullat 6000 (rent generellt, kan skilja från fall till fall).
Imorgon kan min hoj gått 250mil och även vara i "nyskick"

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...