Hjälp mig lyckas bättre i år!(tips om sommarjobb)

Lugn

Gudomlig sporthojare
Gick med
22 Mar 2003
Hoj
S1000RR, KX450SR
prulle skrev:
Nope Ska dom ha lågutbildad muskel kraft? :confused:

När jag jobbade för GE så hyrde vi in många lagerarbetare från Adecco bla. Minns inte vad de fick i lön, men hyffsat var det iaf. Dessutom soft jobb. Inget tänka, bara knalla runt...

Vikingarockaren

Sommar!!
Gick med
22 Sep 2003
Hoj
Bandit 1200
Du får en bestämd månadslön men du får ju lika mycket för övertid så ja det lönar sig att maska:D

En normal dag så började jag 7 (det gjorde jag alla dagar) och slutade 15-16.

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Jonathan skrev:
Jag tycker du ska söka hos en seriös bonde redan nu!

Finns som tur va inga inärheten av vaxholm förutom dom på bogesund. Far känner dom så ja ska höra efter om jag inte hittar något annat, men efter att ha bott 7 km från närmaste by som detvar 200 hus i.
Och ha jobbat hos en slavdrivare till bonde,
han var säkert extra jävlig bara för jag har finnare härkomst än han. :hihi

Så är jag VÄLDIGT trött på allt vad bönder heter.

Lugn skrev:
När jag jobbade för GE så hyrde vi in många lagerarbetare från Adecco bla. Minns inte vad de fick i lön, men hyffsat var det iaf. Dessutom soft jobb. Inget tänka, bara knalla runt...

Tack för tipset! Synd att det är inomhus men dom hyrs säkert ut till annat också. Dom borde ju garanterat kunna hyra ut en på sommarn när alla vetiga har semester!

Vikingarockaren skrev:
Du får en bestämd månadslön men du får ju lika mycket för övertid så ja det lönar sig att maska:D

En normal dag så började jag 7 (det gjorde jag alla dagar) och slutade 15-16.

Okey så du hade 12555 i månaden? de va ganska kast faktiskt.. Hade kännat på att bara dra in 9999 och inte behövt betala inkomstskatt. (eller är det någon annan siffra på det?)

Simp

King of the hill
Gick med
25 Apr 2004
Hoj
KTM 950 sm
prulle skrev:
En dum fråga, men vad gör man på en lim fabrik?

Lim

Nej vi fick färdigt lim till vår avdelning som vi sedan tappade i flaskor och tuber och patroner.. Mitt tips var egentligen att kolla upp alla fabriker i ditt närområde. Där kan du säkerligen få ett välbetalt arbete.

Pr0bz

Sporthojsnörd
Gick med
11 May 2004
Hoj
Dunderkatt & eN gamal sLiten Enessärr
Vad ska jag jobba med i sommar? Vi har en ort på 9000inv. Nästan bara industri, men det är så grymt tråkigt att sitta o fila hela dagarna (gjort det i 2½år) och tjäna bara 57kr/tim.

Min kompis jobbade på sågverk, tjänade 107kr i timmen och han är bara 17 :S Kanske söka dit, vill ju ha lite muskler till ;)

Vet ni va man kan söka till när man inte har nån utbildning klar än? Börja jobba i butik, ex klädbutik, eller brukar de kräva utbildningar? Skulle helst jobba på ett jobb där man får tänka lite och bygga något. Tipsa på nu :)

sismo

Motorpsyklist™
Gick med
25 Mar 2005
Hoj
Hamas kom och sprängde den
Finns det några administrativa sommarjobb? Jag hatar att röra på mig, vill helst sitta hela dagarna och stämpla papper eller liknande..

Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!