SkorvKalle
2 hjul för mycket
tycon1 skrev:Den frågan är väll inte ens med på teorin för att det verkar så uppenbart..
tycon1 skrev:Den frågan är väll inte ens med på teorin för att det verkar så uppenbart..
Dizzy skrev:vadå kör ifrån oss ??? jag har då inte varit med om att en aprilia rs har dragit ifrån mig? och jag har kört mot många prillior 125kubikare. desutom tycker jag att det är klent ifrån aprilia, har haft 15år på sig att föbättra (imotför -89`an tzr) och jag kör fortfarande ifrån ostrypta, ja tillochmed trimmade rs`or. :kocko
TheAprilia skrev:Du är inte seriös va? Eller?
0-120km/h är dom snabba, men topphastighetsmässigt sätt så tar det en J**** tid innan dom kommer upp i fart..Dizzy skrev:skit är det säkert, men så är det.. tycker inte att rs`en är så jävla snabb som alla påstår att den är.. aja skit samma, tror ni mig inte så kan ni komma förbi så får ni se med egna ögon
muppefuckosnack?! har jag nämt att min hoj är snabbare än din eller? jag meddelar bara ren fakta och inte nå bullshit! aja, skit samma, och dessutom för att tilllägga, min hoj är snabbare än din och det vet duSkorvKalle skrev:Lägg ner detta jävla moppefuckosnacket nu "Min hoj ä znabbare än din, tihihii"
TurboTorsk skrev:jag kan slå vad om att aprilia tar yamaha på många olika sätt
TurboTorsk skrev:Mm jag vet yamaha är gryma som faan men den enda yamahan som är grym är R1:an.
jag kan slå vad om att aprilia tar yamaha på många olika sätt
Miss_Orchidee skrev:slå vad du.... hur mycket vill du sätta, så kan du ju chasha upp med stålarna nu, för ja behöver dom...
Dropkick skrev:Aprilia är så mkt skit som en hoj kan vara! dom är verkligen sämst!
dom håller inte för 5 öre
Dropkick skrev:Aprilia är så mkt skit som en hoj kan vara! dom är verkligen sämst!
dom håller inte för 5 öre
SkorvKalle skrev:Min hoj ä znabbare än din, tihihii
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |