Hjälp mig våga lägga ner mer...

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
Hagster skrev:
Jag har också strulat med en tjej i forshaga, eller ja Skived närmare sagt. Badade aldrig i älven dock.

Väg 240 mellan Väse och molkom är UNDERBAR! Dit och lägg ett par repor.

Och kör bana... Det är det bästa om man ska lägga ner eller vurpa.
Den rutten har jag inofficiellt banrekord på. Ingen idé, det slår du aldrig, fjunior.

doorman

Checkpoint 69
Gick med
25 May 2004
Hoj
*SÅLD*
Kul åkning i helgen som var...

Dagen före midsommar drog två kamrater med mej ut på hojen... Classe satte sig på min, påpekade att fjädringer var väldigt mjuk... :va Efter att Classe hjälpte mej med att ställa in en styvare dämpning bak blev det ju... HUR KUL SOM HELST Å KÖRA HOJ!!! :tungan

Det var så här det skulle kännas genom kurvorna :rofl

Vi drog upp till Munkfors och vidare mot Sunnamo (heter det så?) och det var inge fel på den vägen?! Fy satan va kul det har blivit att åka hoj och undan gick det också... Då jag låg bakom mina kamrater så blev det lättare att välja spår genom kurvorna men också lättare att köra fortare (än vad jag borde). :kocko

Detta resulterade inte i en total klotning :3freak men jag hamnade i fel körfält i en skymd kurva och det fick mej att tänka om en gång till... :skrämd

Men... det har iaf gett ngt! Och det har framför allt blivit mkt roligare att köra hoj!

Tack än en gång för alla tips & råd! :tummenupp

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
Åkte den berömda väg 241 mellan Sunne och Munkfors med Audin i helgen; vägen är skaplig nedåt Munkfors, men åt Sunne-hållet är det ojämnt och lång sträcka med oljegrus. Inte att rekommendera.

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...