tyson skrev:tjenare!
jag kör med "gaffelolja" i min koppling.
gör på följande sätt, ta av locket på vätskebehållaren, köp en ny oljekanna eller någon slags spruta å koppla en slang på nippeln och så pumpar du systemet fullt nerifrån tills det bubblar upp där uppe å blir fullt.
funkar kanon!
se bara till att du inte har en billig oljekanna som drar med luft när du pumpar!
/mvh erik
Ghost skrev:Ventiljustering på gång?
Dee_cati skrev:Jag har inte kört 1 meter sedan motorn kom tillbaka från helrenovering, så det är inte aktuellt. Jag ska försöka imorrn igen och se om det var bara för att den har varit helt tömd på soppa överallt.
Hade vi inte en bra "Guide" till hur man ska kicka igång husan? Känns osm att jag behöver läsa på den igen isåfall om det är min teknik det är fel på
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!
I veckan blev det klart att... |
|
Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter
Transportstyrelsen har medd... |
|
Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana
Efter nedläggningen av Järv... |
|
Ny R1 Race och R1 GYTR
Pressrelease från Yamaha ... |
|
Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team
Motorsportlegenden och fler... |
|
Miguel Oliveira klar för Yamaha
Miguel Oliveira och Lin Jar... |
|
Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem
En ny patentansökan har avs... |
|
BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?
Sedan en tid har olika rykt... |
|
HRC och Repsol avslutar samarbete
Efter 30 års samarbete på d... |
|
MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor
MV Agusta har officiellt be... |