floodi
Sporthojsnörd
Har problem när jag väll ska göra själva filmen sista steget "make movie"
får upp ett fönster där det står please insert the tape "video 10"
and press ok when ready. If the timecode is not countinuous troughout the
tape , cue to the section including the frame displayed to the right.
(there are several reasons why a tape might not have a countinous timecode ,
including unrecord areas or a manual reset.
sen när klippet är lokaliserat osv så fortsätter det bara likdant igenom varje klipp
och spela in helt andra saker från bandet än vad jag har valt ut för att klippa ihop till en liten film. Fattar icke ett smack snälla hjälp.....
" jag har tagit o klippt ihop olika klipp från början o slutet på bandet och det som är i slutet på bandet är lite av i början på filmen , och det verkar ju vara det som den klagar på , men man måste väll kunna lägga klippen hur fan man vill utan att den ska klaga på att det inte ligger i ordning.
får upp ett fönster där det står please insert the tape "video 10"
and press ok when ready. If the timecode is not countinuous troughout the
tape , cue to the section including the frame displayed to the right.
(there are several reasons why a tape might not have a countinous timecode ,
including unrecord areas or a manual reset.
sen när klippet är lokaliserat osv så fortsätter det bara likdant igenom varje klipp
och spela in helt andra saker från bandet än vad jag har valt ut för att klippa ihop till en liten film. Fattar icke ett smack snälla hjälp.....
" jag har tagit o klippt ihop olika klipp från början o slutet på bandet och det som är i slutet på bandet är lite av i början på filmen , och det verkar ju vara det som den klagar på , men man måste väll kunna lägga klippen hur fan man vill utan att den ska klaga på att det inte ligger i ordning.
Last edited: