HMohammed
Ny medlem
Hej!
Först av allt vill jag säga att jag är ny som mcförare, mcägare och medlem här
Tog kortet förra året 2012 och köpte min första hoj för några dagar sen
Saken är att hojen blinkar riktigt fort och den är just nu obesiktigad.
Jag vill gärna besiktiga den nu under veckan, men är rädd att hojen inte går igenom för det snabba blinkandet.
Hojen är annars i toppskick!
Tyvärr är jag inte duktig på att mecka eller liknande, men har sett (på olika sidor) allt från att sätta dit motstånd, till att byta relä. Som sagt är jag inte erfaren och har aldrig gjort liknande, Vill inte pilla själv och sen kanske förstöra andra saker.
Med det sagt undrar jag om det finns någon kunnig, som kanske kan hjälpa mig med den saken? Alla hjälpmedel är välkomna. Bäst skulle vara om någon i närheten av Kristianstad kanske kunde lära mig hur man gör haha
Självklart betalar jag för besväret.
Hoppas på svar snart. Tack på förhand /HMohammed
Först av allt vill jag säga att jag är ny som mcförare, mcägare och medlem här
Tog kortet förra året 2012 och köpte min första hoj för några dagar sen
Saken är att hojen blinkar riktigt fort och den är just nu obesiktigad.
Jag vill gärna besiktiga den nu under veckan, men är rädd att hojen inte går igenom för det snabba blinkandet.
Hojen är annars i toppskick!
Tyvärr är jag inte duktig på att mecka eller liknande, men har sett (på olika sidor) allt från att sätta dit motstånd, till att byta relä. Som sagt är jag inte erfaren och har aldrig gjort liknande, Vill inte pilla själv och sen kanske förstöra andra saker.
Med det sagt undrar jag om det finns någon kunnig, som kanske kan hjälpa mig med den saken? Alla hjälpmedel är välkomna. Bäst skulle vara om någon i närheten av Kristianstad kanske kunde lära mig hur man gör haha
Självklart betalar jag för besväret.
Hoppas på svar snart. Tack på förhand /HMohammed