Hjälp till att rösta fram min raketsparksfilm på Nikons filmtävling!

Putte

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Oct 2005
Hoj
Tillfällligt utan
Fått massa pm sen jag tog bort tråden om att den borde få vara kvar så uppenbarligen var den mer än en rösta på mig tråd.

sportbike

Guest
Rösta på _Johansson_ nu, så han vinner med sin balla spark.
Basta!

lud909

aprilia rs
Gick med
12 Nov 2009
Hoj
Hojlös just nu.. Men ett band 120hk och 2 skidor funkar också!
Hur kan en sån här tråd få ligga kvar?
Men det är antagligen som alla andra diktaturer, har man "status" får man göra lite som man vill!

Okej sparken är frän MEN filmen är skitdålig! Skakig filmning, inga snygga vinklar, kass redigerat, listan kan göras lång....

Så nej du får sämsta betyg av mig för ditt dåliga röst raggningsförsök!

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Men det är antagligen som alla andra diktaturer, har man "status" får man göra lite som man vill!

Okej sparken är frän MEN filmen är skitdålig! Skakig filmning, inga snygga vinklar, kass redigerat, listan kan göras lång....

En film utan intressant innehåll kan aldrig bli annat än skit, oavsett hur många snygga vinklar man använder eller hur väl redigerad den är. Jag tittar mycket hellre på det här än på något av de andra "djupa" prettobidragen på sidan, så av mig har den självklart fått högsta betyg sedan länge:tummenupp

He rik

----:)----
Gick med
8 Aug 2006
Hoj
rd 500-84 R6-08 DR350-95

Och vilken är din?

Esquire

Möjligen en smula excentrisk emellanåt.
Gick med
2 Oct 2003
Hoj
NV 70 Hobby -54, Bastard Bulldog -03 (inlöst)

Har du fått en rösta-på-mig-tråd borttagen eller?

Visst, jag kan hålla med om att _Johansson_ kanske inte är någon Bergman. Men det behöver ju inte vara allt igenom negativt. Tvärtom så skapar _Johansson_ sina filmer med glädje medan Bergmans främsta drivkraft var ångest. Får jag välja mellan de två så blir det i 99 fall av 100 glädje.

Därför är det lite irriterande att de här var lite småkul: http://filmfestival.nikon.se/movie/303/almost :hihi

_Johansson_

Storfräsare
Gick med
9 Aug 2006
Hoj
Gasturbindriven landspeedhoj

Grejen är att filmen blev ihopklippt på en kvart utan större ambitioner än att de närmaste polarna skulle få se vad vi gjorde i helgen, sen spårade det ur rätt rejält när Lotta Bromé, Aschberg, Fylking och massa andra filurer ringde och ville att vi skulle släpa med oss grejorna både till Åre och Nybroviken. Intresset svalnade rätt fort när jag lyckades förklara att vi inte hade en blekaste aning om hur nära tubsprängning vi var under våra provkörningar... :)

Att jag anmälde filmen till tävlingen var mest för att se hur den skulle hävda sig mot alla pretto-alster som görs 14 på dussinet, hur än usel vår film än är kvalitetsmässigt kan jag sätta röven på att vi lagt ner mer jobb totalt sett än varenda tapetklisterstuderande filantrop i tävlingen.

Last edited:

_Johansson_

Storfräsare
Gick med
9 Aug 2006
Hoj
Gasturbindriven landspeedhoj
FYI så låg filmen på första plats i morse men har trillat ner till femte nu, känns som att det läggs rätt mycket krut på att rösta ner den. :)

Som sagt, tjata på alla era fejsbookande polare så kanske jag lyckas ro hem det här, lustgas är dyrt så innihelvete så 30 lök skulle bli en enormt fin grundplåt för våra jetprojekt framöver. Tanken är ju att jag ska åka till Bonneville med turbinhojen nån dag så varenda spänn räknas.

Last edited:

Nikel

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Nintale 600. WR250 Moddlaren Edition. TDR250
Att klippa en film är inte så fruktansvärt svårt.
Men att bygga en vatten/ångdriven spark är inget man gör på en handvändning.

Nikel

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Nintale 600. WR250 Moddlaren Edition. TDR250

Filmen må vara dåligt gjord.
Men arbetet bakom är nog 100 tals mannatimmar större än att klippa ihop en film om en låssasrobot.

Nyheter
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO